Telewizja
Telewizja nowej generacji
Wymieniaj punkty na ulubione serwisy streamingowe
i kanały premium!
Telewizja
Telewizja nowej generacji
Wymieniaj punkty na ulubione serwisy streamingowe i kanały premium!
Telewizja dopasowana do Twoich potrzeb
Wymieniaj punkty na co chcesz
Punkty możesz wykorzystywać na dowolne pakiety i serwisy. Stwórz swój własny pakiet. Co miesiąc od nowa.
Chcesz oglądać więcej? Możesz!
Wystarczy, że dokupisz cykliczną paczkę punktów. Wymień je na dowolny serwis lub pakiet.
Wybieraj, dobieraj, testuj
Sam decyduj jak długo chcesz korzystać z serwisów i pakietów dodatkowych.
Sprawdź, co możesz kupić za punkty
Za punkty aktywujesz dostęp do serwisów i pakietów dodatkowych.
od 25 punktów mies.
25 punktów mies.
35 punktów mies.
15 punktów mies.
Pakiet
Filmy i Seriale
10 punktów mies.
Wybierz ofertę telewizji:
Jestem nowym klientem
100 punktów/mies. przez 6 mies. gratis!
Telewizja nowej generacji
+
25 punktów/mies.
+100 punktów/mies. przez 6 miesięcy
65,00zł/mies.
Cena zawiera rabat 10 zł.
Telewizja:
zobacz aktualną listę kanałów
Dekoder Play BOX TV
125 pkt./mies. przez 6 mies.; potem
25 pkt./mies. do wykorzystania na
wybrane serwisy lub pakiety kanałów
Dostęp do Viaplay Filmy i Seriale
Aktywacja 0 zł
Okres zobowiązania: 24 miesiące
100 punktów/mies. przez 6 mies. gratis!
Telewizja nowej generacji
+
40 punktów/mies.
+100 punktów/mies. przez 6 miesięcy
85,00zł/mies.
Cena zawiera rabat 10 zł.
Telewizja:
zobacz aktualną listę kanałów
Dekoder Play BOX TV
140 pkt./mies. przez 6 mies.; potem
40 pkt./mies. do wykorzystania na
wybrane serwisy lub pakiety kanałów
Dostęp do Viaplay Medium
Aktywacja 0 zł
Okres zobowiązania: 24 miesiące
Abonament po rabatach 5 zł za e-fakturę i terminowe płatności oraz 5 zł za zgody marketingowe, po 24 miesiącach wzrośnie o 15 zł/mies. – jeśli nie zrezygnujesz z usługi Viaplay.
Podana liczba kanałów uwzględnia też programy, które nie są elementem umowy i mogą zostać wycofane w trakcie jej trwania. Liczba i rodzaj serwisów do wyboru w abonamencie zależą od taryfy. Canal+ online i Polsat Sport Premium są dostępne promocyjnie, ich wycofanie nie będzie zmianą umowy. Polsat Sport Premium dostępny tylko do czerwca 2024. Viaplay dostępne w cenie abonamentu przez 24 miesiące. Korzystanie z Telewizji Play wymaga dostępu do internetu. Niektóre programy są dostępne wyłącznie za pośrednictwem internetu od Play lub UPC Polska. Wyboru serwisów/pakietów za punkty możesz dokonać raz w miesiącu. Niektóre serwisy i pakiety dodatkowe dostępne są promocyjnie. Ich zmiana, wycofanie lub zmiana punktacji nie jest zmianą umowy. Obraz w jakości 4K HDR dostępny wyłącznie w odpowiednich telewizorach i na wybranych kanałach.
Jestem klientem Play - od 45 zł/mies.
100 punktów/mies. przez 6 mies. gratis!
Telewizja nowej generacji
+
25 punktów/mies.
+100 punktów/mies. przez 6 miesięcy
65,0045,00 zł/mies.
Cena zawiera rabaty: 10 zł i dla klienta Play.
Telewizja: kanałów
zobacz aktualną listę kanałów
Dekoder Play BOX TV
125 pkt./mies. przez 6 mies.; potem
25 pkt./mies. do wykorzystania na
wybrane serwisy lub pakiety kanałów
Dostęp do Viaplay Filmy i Seriale
Aktywacja 0 zł
Okres zobowiązania: 24 miesiące
100 punktów/mies. przez 6 mies. gratis!
Telewizja nowej generacji
+
40 punktów/mies.
+100 punktów/mies. przez 6 miesięcy
85,0065,00 zł/mies.
Cena zawiera rabaty: 10 zł i dla klienta Play.
Telewizja: kanałów
zobacz aktualną listę kanałów
Dekoder Play BOX TV
140 pkt./mies. przez 6 mies.; potem
40 pkt./mies. do wykorzystania na
wybrane serwisy lub pakiety kanałów
Dostęp do Viaplay Medium
Aktywacja 0 zł
Okres zobowiązania: 24 miesiące
Abonament po rabatach 5 zł za e-fakturę i terminowe płatności oraz 5 zł za zgody marketingowe, po 24 miesiącach wzrośnie o 15 zł/mies. – jeśli nie zrezygnujesz z usługi Viaplay. Rabat 20 zł/mies. dla abonentów nierabatowanych usług komórkowych Play z abonamentem za min. 25,01 zł/mies. po rabatach za zgody w porównaniu do ofert dla innych klientów, wymaga utrzymania takiej umowy.
Jedna umowa uprawnia do jednego rabatu. Na jednym koncie abonenckim możliwy jeden taki rabat. Podana liczba kanałów uwzględnia też programy, które nie są elementem umowy i mogą zostać wycofane w trakcie jej trwania. Liczba i rodzaj serwisów do wyboru w abonamencie zależą od taryfy. Canal+ online i Polsat Sport Premium są dostępne promocyjnie, ich wycofanie nie będzie zmianą umowy. Polsat Sport Premium dostępny tylko do czerwca 2024. Viaplay dostępne w cenie abonamentu przez 24 miesiące. Korzystanie z Telewizji Play wymaga dostępu do internetu. Niektóre programy są dostępne wyłącznie za pośrednictwem internetu od Play lub UPC Polska. Wyboru serwisów/pakietów za punkty możesz dokonać raz w miesiącu. Niektóre serwisy i pakiety dodatkowe dostępne są promocyjnie. Ich zmiana, wycofanie lub zmiana punktacji nie jest zmianą umowy. Obraz w jakości 4K HDR dostępny wyłącznie w odpowiednich telewizorach i na wybranych kanałach.
Wybierz ofertę telewizji:
Jestem nowym klientem
Abonament po rabatach 5 zł za e-fakturę i terminowe płatności oraz 5 zł za zgody marketingowe, po 24 miesiącach wzrośnie o 15 zł/mies. – jeśli nie zrezygnujesz z usługi Viaplay.
Podana liczba kanałów uwzględnia też programy, które nie są elementem umowy i mogą zostać wycofane w trakcie jej trwania. Liczba i rodzaj serwisów do wyboru w abonamencie zależą od taryfy. Canal+ online i Polsat Sport Premium są dostępne promocyjnie, ich wycofanie nie będzie zmianą umowy. Polsat Sport Premium dostępny tylko do czerwca 2024. Viaplay dostępne w cenie abonamentu przez 24 miesiące. Korzystanie z Telewizji Play wymaga dostępu do internetu. Niektóre programy są dostępne wyłącznie za pośrednictwem internetu od Play lub UPC Polska. Wyboru serwisów/pakietów za punkty możesz dokonać raz w miesiącu. Niektóre serwisy i pakiety dodatkowe dostępne są promocyjnie. Ich zmiana, wycofanie lub zmiana punktacji nie jest zmianą umowy. Obraz w jakości 4K HDR dostępny wyłącznie w odpowiednich telewizorach i na wybranych kanałach.
Jestem klientem Play
Abonament po rabatach 5 zł za e-fakturę i terminowe płatności oraz 5 zł za zgody marketingowe, po 24 miesiącach wzrośnie o 15 zł/mies. – jeśli nie zrezygnujesz z usługi Viaplay. Rabat 20 zł/mies. dla abonentów nierabatowanych usług komórkowych Play z abonamentem za min. 25,01 zł/mies. po rabatach za zgody w porównaniu do ofert dla innych klientów, wymaga utrzymania takiej umowy.
Jedna umowa uprawnia do jednego rabatu. Na jednym koncie abonenckim możliwy jeden taki rabat. Podana liczba kanałów uwzględnia też programy, które nie są elementem umowy i mogą zostać wycofane w trakcie jej trwania. Liczba i rodzaj serwisów do wyboru w abonamencie zależą od taryfy. Canal+ online i Polsat Sport Premium są dostępne promocyjnie, ich wycofanie nie będzie zmianą umowy. Polsat Sport Premium dostępny tylko do czerwca 2024. Viaplay dostępne w cenie abonamentu przez 24 miesiące. Korzystanie z Telewizji Play wymaga dostępu do internetu. Niektóre programy są dostępne wyłącznie za pośrednictwem internetu od Play lub UPC Polska. Wyboru serwisów/pakietów za punkty możesz dokonać raz w miesiącu. Niektóre serwisy i pakiety dodatkowe dostępne są promocyjnie. Ich zmiana, wycofanie lub zmiana punktacji nie jest zmianą umowy. Obraz w jakości 4K HDR dostępny wyłącznie w odpowiednich telewizorach i na wybranych kanałach.
nowość
Dekoder Play BOX TV
Nowoczesny dekoder Android TV z dostępem do ulubionych aplikacji i gier. Ciesz się:
- doskonałym obrazem 4K, teraz ze wsparciem Dolby Vision,
- unikalnym design z podświetleniem LED,
- łatwą obsługą telewizora i dekodera jednym pilotem,
- szybkim dostępem do ulubionych serwisów streamingowych dzięki przyciskom na pilocie.
Błyskawicznie uruchamiaj dekoder z włączoną funkcją Szybki Start lub oszczędzaj energię, gdy jest ona wyłączona.
Sprawdź też ofertę Telewizji MAX
- nawet !
Jak działa Telewizja Nowej Generacji?
Co miesiąc dostajesz od nas punkty, które wymieniasz na serwisy streamingowe i pakiety kanałów.
Dzięki temu, możesz cieszyć się ulubionymi filmami, serialami i być na bieżąco z najważniejszymi premierami!
Zaczynamy!
Zaczynamy!
W każdym cyklu rozliczeniowym otrzymujesz stałą liczbę punktów w ramach wybranego przez Ciebie abonamentu. Pamiętaj, niewykorzystane punkty nie przechodzą na kolejny cykl rozliczeniowy – są do wykorzystania w bieżącym miesiącu. Punkty możesz wymieniać na serwisy streamingowe i kanały premium w ofercie Play.
Jeśli Twoja pula punktów w ramach abonamentu nie wystarczy Ci do aktywacji wszystkich serwisów i pakietów, z których chcesz korzystać – włącz dodatkowe punkty cykliczne. Powiększą one Twoją pulę punktów w każdym kolejnym
miesiącu. Sprawdź w kolejnych krokach jak to zrobić.

Panel na górze ekranu pokazuje aktualną liczbę punktów w Twojej ofercie oraz liczbę dni do końca cyklu rozliczeniowego. Po kliknięciu w ten panel przejdziesz do szczegółów, gdzie sprawdzisz bilans swoich punktów, aktywne pakiety oraz dowiesz się jak wygląda Twój cykl rozliczeniowy.
Aktywuj pakiet
Aktywuj pakiet
W panelu Punkty wybierz „Aktywne pakiety”. Kliknij „Wybierz” i zdecyduj, który serwis chcesz aktywować.

Następnie zapoznaj się ze szczegółami pakietu i wybierz „Włącz”.
W kolejnym kroku sprawdź, czy Twój adres email oraz numer do zarządzania usługą są poprawne.
Gdy wszystko się zgadza kliknij „Wyślij potwierdzenie”.
Potwierdź aktywację, kierując się wskazówkami wyświetlonymi na Twoim telefonie.
Pamiętaj, że gdy włączasz serwis lub pakiet, zablokujemy wymaganą liczbę punków niezależnie od momentu cyklu rozliczeniowego. Pakiety będą aktywne do czasu, aż zdecydujesz się je wyłączyć.
Jeśli chcesz włączyć nowy serwis lub pakiet, ale Twoja liczba dostępnych punktów jest niewystarczająca, dokup paczkę punktów. Możesz też wyłączyć jeden z aktywnych serwisów lub pakietów. Punkty wrócą do Twojej puli z początkiem nowego cyklu rozliczeniowego – wtedy możesz aktywować inny serwis lub pakiet.
Nie możesz zaplanować aktywacji nowego serwisu lub pakietu w ramach punktów, które zostaną zwolnione z nowym okresem rozliczeniowym.
Możesz zwiększyć liczbę punktów, żeby od razu aktywować nowy serwis lub pakiet.
Wyłącz pakiet
Wyłącz pakiet
Dezaktywację serwisów i pakietów możesz zlecić w każdym momencie – wyłączymy je z końcem cyklu rozliczeniowego. Oznacza to, że do końca cyklu rozliczeniowego możesz jeszcze z nich korzystać.
Z początkiem nowego cyklu rozliczeniowego punkty wrócą do puli – możesz je wykorzystać na nowy serwis lub pakiet.
W panelu Punkty wybierz „Aktywne pakiety”. Kliknij „Wybierz” i zdecyduj, który serwis chcesz wyłączyć, po czym kliknij "Wyłącz".

Potwierdź dyspozycję.
Po wyłączeniu serwisu możesz z niego korzystać do końca cyklu rozliczeniowego.
Otrzymasz potwierdzenie zlecenia. Kliknij „Ok”, żeby wrócić do zakładki „Punkty”
Po wyłączeniu serwisu zawsze możesz sprawdzić, do kiedy możesz z niego jeszcze korzystać.
Zwiększ punkty
Zwiększ punkty
Punkty cykliczne możesz zwiekszyć na dwa sposoby – na dekoderze Play BOX TV i na playnow.pl Możesz je włączyć w dowolnym momencie – przyznamy Ci pełną pulę punktów, natomiast opłatę naliczymy proporcjonalnie w zależności od liczby dni, które pozostaną do końca Twojego cyklu rozliczeniowego. Po włączeniu punktów możesz je przeznaczyć na dowolny serwis lub pakiet.
Wybierz wielkość paczki dodatkowych punktów cyklicznych.
Pamiętaj, że możesz włączyć po jednej paczce z każdego rodzaju.
Zapoznaj się ze szczegółami pakietu. Następnie wybierz „Zamawiam i płacę”. Sprawdź, czy Twój adres email jest poprawny. Możesz go w każdym momencie zaktualizować.
Kieruj się wskazówkami wyświetlonymi na telefonie, by potwierdzić aktywację.
Teraz możesz aktywować dodatkowe serwisy i pakiety. Nową pulę punktów sprawdzisz na górze ekranu.
Zmniejsz punkty
Zmniejsz punkty
Punkty cykliczne możesz wyłączyć na dwa sposoby – na dekoderze Play BOX TV i na playnow.pl
Wyłączanie paczek punktów możesz zlecić w każdym momencie – odłączymy je z końcem okresu rozliczeniowego.
By zmiejszyć paczkę punktów najpierw wejdź w szczegóły w panelu z punktami. Kliknij w "Zmniejsz pulę punktów".

Na liście zobaczysz wszystkie pakiety punktów, z których korzystasz. Wybierz pakiet, który chcesz wyłączyć i potwierdź wybór.
Zawsze możesz ponownie włączyć punkty cykliczne.
Jeśli wykorzystujesz punkty na aktywny serwis najpierw go wyłącz, aby zwolnić punkty cykliczne. Zleć wyłączenie serwisu, a następnie punktów cyklicznych – serwis i punkty cykliczne wyłączymy z końcem Twojego cyklu rozliczeniowego. Z serwisu możesz korzystać do końca cyklu rozliczeniowego.
Gotowe! Sprawdź aktualną pulę punktów na górze ekranu.
Najczęściej zadawane pytania - Telewizja Nowej Generacji
Gdzie mogę oglądać Telewizję Play?
Telewizję Play możesz oglądać w domu, na działce, na plaży, w Polsce i za granicą - w dowolnym miejscu Europejskiego Obszaru Gospodarczego . Wystarczy, że podłączysz dekoder do internetu.
Gdzie znajdę informację o moich punktach?
Twoje punkty będą widoczne w prawym górnym rogu ekranu. Klikając w to miejsce w łatwy sposób przejdziesz do panelu zarządzania punktami, gdzie:
- sprawdzisz ile masz punktów i do kiedy są ważne
- aktywować pakiet punktów cyklicznych
- włączysz i wyłączysz serwisy i pakiety dodatkowe
Chcę kupić serwis lub pakiet dodatkowy, ale mam za mało punktów.
Nie martw się, jest na to prosty sposób. Wejdź do panelu zarządzania punktami na dekoderze Play i wybierz odnawiany co miesiąc pakiet 10, 20 lub 40 punktów.
Chcę zrezygnować z serwisu, pakietu dodatkowego lub punktów.
Ty decydujesz, jak długo chcesz korzystać z danego serwisu, pakietu dodatkowego lub punktów cyklicznych. W każdej chwili możesz go wyłączyć lub zmienić na inny. Wejdź do panelu zarządzania punktami i zrób zmianę. Pakiet lub serwis, z którego rezygnujesz, będziesz mógł oglądać do końca danego okresu rozliczeniowego.
Co stanie się z punktami w momencie, gdy zrezygnuję z serwisu lub pakietu dodatkowego?
Twoje punkty wrócą na twoje konto wraz z kolejnym okresem rozliczeniowym. Do jego końca nie będziesz mógł ich wymienić na inny serwis lub pakiet dodatkowy. Sprawdź, jaki jest Twój okres rozliczeniowy.
Mam niewykorzystane punkty. Do kiedy będą aktywne?
Wszystkie punkty (w ramach abonamentu, bonusowe i cykliczne) są ważne do końca danego okresu rozliczeniowego.
Jak mogę korzystać z punktów bonusowych?
Co miesiąc, przez pierwszych sześć miesięcy, będziesz otrzymywać 100 punktów bonusowych. Korzystaj z nich tak samo jak z punktów w ramach abonamentu i cyklicznych: zamawiaj i testuj serwisy i pakiety dodatkowe, kiedy chcesz i na jak długo chcesz. Punkty bonusowe są ważne do końca danego okresu rozliczeniowego.
Co stanie się z serwisami i pakietami dodatkowymi po 6 miesiącach?
Pierwsze 6 miesięcy potraktuj jako okres testowy. W tym czasie będziesz dostawał od nas co miesiąc 100 punktów. Dzięki nim dokładnie poznasz naszą ofertę - dowolnie włączaj i zmieniaj serwisy i pakiety. Po 6 miesiącach wyłączymy je wszystkie. Wtedy sam zdecydujesz, które chcesz zamówić ponownie.
Co obejrzę w Viaplay Filmy i Seriale?
W ramach tego pakietu możesz cieszyć się dostępem do filmów i seriali, w tym produkcji oryginalnych Viaplay, a także bajek dla dzieci.
Co znajdę w Viaplay Medium?
Pakiet Medium zawiera to co Pakiet Filmy i Seriale, czyli filmy, seriale i produkcje dla dzieci oraz dużo sportu: Bundesliga, Liga Europy UEFA Liga Konferencji Europy UEFA.
Gdzie obejrzę KSW i Formułę 1®?
Niezależnie jaki pakiet Viaplay wybierzesz, do końca lipca – będziesz miał dostęp do Viaplay Total, czyli pakietu zawierającego wszystko, co oferuje Viaplay. Czekają na Ciebie walka kierowców o tytuł mistrza Formuły 1® w sezonie 2023, starcia tytanów KSW i mecze Premie
League. Jeżeli po 31 lipca nadal będziesz chciał mieć dostęp do Viaplay Total, zamów go w panelu zarządzania punktami na dekoderze Play.
Jak mogę włączyć Netflix – nie mam konta Netflix?
Wejdź do sekcji Pakiety na swoim dekoderze Play. Wybierz plan Netflix i włącz usługę. W następnym kroku otrzymasz na swój Numer do zarządzania usługą TV SMS z linkiem do rejestracji w Netflix. Link możesz też pobrać skanując kod QR w widoku pakietu Netflix na swoim dekoderze. Załóż konto w Netflix.
Jak mogę włączyć Netflix – mam już konto Netflix?
Wejdź do sekcji Pakiety na swoim dekoderze Play. Wybierz plan Netflix i włącz usługę. Następnie otrzymasz na swój Numer do zarządzania usługą TV SMS z linkiem do rejestracji w Netflix. Link możesz też pobrać skanując kod QR w widoku pakietu Netflix na swoim dekoderze. Podczas logowania zaznacz „Mam już konto”. Połączymy promocję z Twoim obecnym kontem Netflix. Zachowasz swoje obecne konto i wszystkie ustawienia. Możesz dalej oglądać produkcje od miejsca, w których je przerwałeś.
Zarejestrowałem się w planie Netflix. Czy moje istniejące konto Netflix zostanie automatycznie przeniesione?
Twoje konto zostanie przeniesione dopiero, kiedy ukończysz proces aktywacji. Jeśli tego nie zrobisz, Netflix nie ma możliwości powiązania konta Netflix. Nadal będziesz ponosić opłaty za korzystanie z Netflix w ramach obecnej subskrypcji. Po dokończeniu procesu aktywacji, połączymy istniejące konta Netflix z planem Netflix w ramach oferty Telewizji Nowej Generacji. Nie będziesz już obciążany za korzystanie z serwisu Netflix. Usługa będzie teraz rozliczana punktami w ramach oferty Telewizji Nowej Generacji.
Co się stanie z moim kontem Netflix, jeśli wyłączę usługę dostępu do Netflix w Play?
Jeśli anulujesz pakiet lub usługę, wydarzy się jedna z dwóch rzeczy:
a. Jeśli masz inną prawidłową metodę płatności Netflix (na przykład kartę kredytową lub debetową) zarejestrowaną w serwisie Netflix, Twoje konto Netflix nie zostanie zawieszone, a Netflix obciąży Twoją poprzednią metodę płatności.
b. Jeśli nie masz zapisanej innej prawidłowej metody płatności Netflix, Twoje konto Netflix zostanie zawieszone. Aby dalej korzystać z serwisu Netflix, odwiedź stronę swojego konta Netflix i dodaj nową metodę płatności.
Jak mogę zmienić plan Netflix?
Plan Netflix w ramach oferty możesz zmienić na wyższy lub niższy, poprzez wyłączenie Netflix w obecnym planie. Możesz to zrobić w sekcji Pakiet na swoim dekoderze Play lub na stronie playnow.pl. Zostanie on wyłączony z końcem okresu rozliczeniowego. Następnie możesz włączyć Netflix w innym planie.
Czy korzystanie z Netflix pomniejsza mój pakiet danych?
Korzystanie z usługi Netflix wymaga dostępu do internetu. Korzystanie z usługi Netflix w ramach niniejszej umowy pomniejsza aktywowany pakiet danych. Możesz korzystać z usługi Netflix za pośrednictwem dowolnego dostępu do internetu.
Na jakich urządzeniach mogę oglądać Netflix?
Serwis Netflix jest dostępny na wielu urządzeniach podłączonych do internetu, takich jak dekodery, telewizory Smart TV, komputery, konsole do gier, smartfony i tablety. Pełna lista znajduje się na stronie devices.netflix.com.
Co robić, jeśli przypadkowo połączę niewłaściwe konto Netflix z moim pakietem?
Jeśli przypadkowo podłączysz niewłaściwe konto Netflix z promocją, skontaktuj się z obsługą klienta Netflix i podaj adres e-mail do konta Netflix, które jest nieprawidłowo połączone.
Mam konto Netflix, ale nie mogę się zalogować, aby połączyć konto z moją pakietem.
Jeśli znasz adres e-mail użyty podczas rejestracji w serwisie Netflix, odwiedź stronę netflix.com/LoginHelp, aby zresetować hasło.
Jeśli nie znasz adresu e-mail użytego do zarejestrowania się w serwisie Netflix lub uważasz, że mógł zostać wpisany przez pomyłkę, sprawdź, czy zalogowałeś się do serwisu Netflix na urządzeniu użytym do rejestracji. Jeśli tak, możesz zlokalizować i zaktualizować informacje o swoim koncie.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z obsługą klienta Netflix.
Połączyłem konto z moim pakietem, ale nie pamiętam mojego adresu e-mail, aby zalogować się na innych urządzeniach.
A. Sprawdź, czy nadal jesteś zalogowany na urządzeniu, którego użyłeś do połączenia konta, ponieważ możesz mieć dostęp do szczegółów konta.
B. Jeśli nie możesz, wyślij SMS o treści „konto” na numer 802 z telefonu komórkowego Play.
I. Play odpowie linkiem do odzyskiwania konta.
II. Kliknij ten link, aby przejść do strony logowania z wstępnie wypełnionym adresem e-mail. Na tej stronie możesz zalogować się na swoje konto Netflix i w razie potrzeby zaktualizować swój adres e-mail.
Jak zarządzać członkostwem w serwisie Netflix?
Możesz zarządzaćszczegółami swojego konta Netflix na stronie netflix.com/Account, m.in.:
‑ ustawić kontrolę rodzicielską
‑ dostosować ustawienia napisów
‑ zaktualizować dane logowania do serwisu Netflix
‑ zmienić ustawienia językowe Netflix
‑ zarządzać profilami Netflix
‑ zarządzać ustawieniami odtwarzania
Aby uzyskać pomoc lub więcej informacji na temat funkcji serwisu Netflix, odwiedź stronę help.netflix.com.
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta Netflix?
Odwiedź stronę help.netflix.com, aby uzyskać pomoc online lub znaleźć dane kontaktowe (również w języku polskim).