Zainstaluj
Mediamoduł CI+

To łatwe!

Sprawdź jak zainstalować Mediamoduł CI+

To nic trudnego! Poniżej prezentujemy przewodnik po instalacji Mediamodułu CI+, krok po kroku. Możesz również sprawdzić proces dzięki instrukcji wideo lub pobrać wersję pdf.

 

Wybierz sposób najlepszy dla Ciebie i ciesz się telewizją cyfrową bez obecności dekodera!

 

Ważne! Samodzielnej instalacji usług mogą dokonać Klienci, którzy mają już instalację UPC pomieszczeniu, w którym chcą podłączyć dekoder.

Podłącz do wyłączonego telewizora kabel antenowy UPC.

Włącz telewizor i wybierz w menu wyszukiwanie kanałów cyfrowych w sieci kablowej. Sprawdź w instrukcji swojego telewizora, jak wyszukać kanały.

Z listy operatorów wybierz UPC i wprowadź parametry z tabelki poniżej (odpowiadające Twojemu województwu).

Umieść kartę klucz w Mediamodule CI+.

Wsuń do telewizora Mediamoduł CI+ (z kodem kluczem w środku). Karta uwierzytelni się automatycznie, może to potrwać ok. 30 minut.

Gratulacje!

Przeszedłeś pomyślnie przez wszystkie etapy instalacji.

Już teraz możesz cieszyć się bogactwem kanałów w wyjątkowej jakości obrazu i dźwięku!

Podłącz do wyłączonego telewizora kabel antenowy UPC.

 
 

Włącz telewizor i wybierz w menu wyszukiwanie kanałów cyfrowych w sieci kablowej. Sprawdź w instrukcji swojego telewizora, jak wyszukać kanały.

 
 

Z listy operatorów wybierz UPC i wprowadź parametry z tabelki poniżej (odpowiadające Twojemu województwu).

 
 

Umieść kartę klucz w Mediamodule CI+.

 
 

Wsuń do telewizora Mediamoduł CI+ (z kodem kluczem w środku). Karta uwierzytelni się automatycznie, może to potrwać ok. 30 minut.

 
 

Gratulacje!

Przeszedłeś pomyślnie przez wszystkie etapy instalacji.

Już teraz możesz cieszyć się bogactwem kanałów w wyjątkowej jakości obrazu i dźwięku!

 
 

A może wolisz instrukcję wideo?

Możesz również pobrać instrukcję w wersji pdf.

Zalety samodzielnej instalacji

Łatwo i wygodnie

To proste! Kurier dostarczy przesyłkę z nowym sprzętem i krótką instrukcją, jak go podłączyć.

 
 

Oszczędność czasu

Instalujesz wtedy, kiedy Tobie jest wygodnie - do 7 dni od daty odebrania przesyłki.

 
 

Oszczędność pieniędzy

Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wizytą instalatora.

 
 

Najczęściej zadawane pytania

Dostawa sprzętu

Jakie są terminy doręczenia przesyłki?

 

Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską. Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:

  • zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy,
  • zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze,
  • zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze.

 

Jak mogę się dowiedzieć, co dzieje się z moją przesyłką?

 

W dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej.

 

Jak mogę zmienić termin lub miejsce doręczenia przesyłki?

 

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

 

Co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?

 

W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.

 

Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?

 

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

 

Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?

 

Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.

Zawartość paczki

Co powinno się znajdować w przesyłce?

 

Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.

 

Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?

 

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

 

Czy w zestawie z pilotem są baterie?

 

Tak.

Umowa

Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?

 

Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

 

Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?

 

Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

 

Od kiedy rozpoczną się naliczenia?

 

Od momentu odbioru przesyłki przez klienta.

Zwrot sprzętu

Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?

 

Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:

  • technik UPC,
  • na własny koszt,
  • w Salonie UPC.

 

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.

 

Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?

 

Do 14 dni od momentu odbioru przesyłki.

 

Czy muszę zwracać stary sprzęt?

 

Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Instalacja

Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?

 

Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączoną instrukcją.

 

Ile czasu zajmuje instalacja?

 

W granicach 15 - 30 min.

 

Kiedy powinno się zainstalować nowy sprzęt?

 

Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.

 

Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?

 

Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

 

Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?

 

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813