Zainstaluj
Mediabox
To łatwe!
Sprawdź jak zainstalować dekoder Mediabox
To nic trudnego! Poniżej prezentujemy przewodnik po instalacji dekodera Mediabox - krok po kroku. Możesz również sprawdzić proces dzięki instrukcji wideo lub pobrać wersję pdf.
Wybierz sposób najlepszy dla Ciebie i ciesz się nową jakością obrazu i dźwięku!
Ważne! Samodzielnej instalacji usług mogą dokonać Klienci, którzy mają już instalację UPC pomieszczeniu, w którym chcą podłączyć dekoder.
Wypnij z kontaktu swój telewizor, a następnie odłącz od niego kabel antenowy UPC. Do nowego dekodera podłącz kabel antenowy, HDMI oraz zasilający.
Dekoder włączy się samoczynnie. Jeżeli tak się nie stało, uruchom go wciskając przycisk "upc" na pilocie od dekodera. Włącz telewizor. Na pilocie naciśnij przycisk wyboru źródła sygnału i wybierz na ekranie nazwę wejścia, do którego podłączony jest dekoder. Używając pilota wybierz "Polska".
Następnie wprowadź kod aktywacyjny odpowiedni dla Twojej lokalizacji - województwa. Listę kodów znajdziesz poniżej.
1 dotyczy również Brzegu,
2 dotyczy również Kędzierzyna-Koźla, Olkusza i Bukowna k. Olkusza.
Po zatwierdzeniu kodu dekoder wyświetli parametry sygnału i rozpocznie wyszukiwanie kanałów. Wyszukiwanie zakończy się automatycznie.
Po poprawnym włączeniu dekodera, możesz sprawdzić działanie usług UPC NA ŻĄDANIE - na pilocie urządzenia wciśnij klawisz "on demand". Jeżeli usługa UPC NA ŻĄDANIE nie działa konieczna będzie wymiana zwrotnicy multimedialnej znajdującej się w Twoim lokalu, na rozgałęźnik sygnału.
Wymiana zwrotnicy multimedialnej (urządzenie rozdzielające jeden kabel sygnałowy na 2 lub 3 antenowe) na rozgałęźnik sygnału. Jeżeli zwrotnica znajduje się w obudowie, zdejmij ją na czas wymiany. Odłącz od zwrotnicy kabel antenowy i podłącz do rozgałęźnika sygnału.
Jeżeli do zwrotnicy przykręcone są trzy kable, z rozgałęźnika sygnału odkręć terminator tak, by odblokować jedno z wyjść OUT.
Odłącz kolejno kable antenowe ze zwrotnicy i podłącz do rozgałęźnika sygnału. W razie potrzeby możesz go zainstalować w starej obudowie zwrotnicy.
Sprawdź ponownie działanie usług interaktywnych. W razie dalszych awarii skontaktuj się z biurem obsługi klienta (tel. 813 813 813).
Gratulacje!
Przeszedłeś pomyślnie przez wszystkie etapy instalacji. Już teraz możesz cieszyć się bogactwem kanałów w wyjątkowej jakości obrazu i dźwięku!
A może wolisz instrukcję wideo?
Możesz również pobrać instrukcję w wersji pdf.
Zalety samodzielnej instalacji
Łatwo i wygodnie
To proste! Kurier dostarczy przesyłkę z nowym sprzętem i krótką instrukcją, jak go podłączyć.
Oszczędność czasu
Instalujesz wtedy, kiedy Tobie jest wygodnie - do 7 dni od daty odebrania przesyłki.
Oszczędność pieniędzy
Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wizytą instalatora.
Najczęściej zadawane pytania
Dostawa sprzętu
Jakie są terminy doręczenia przesyłki?
Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską. Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:
- zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy,
- zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze,
- zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze.
Jak mogę się dowiedzieć, co dzieje się z moją przesyłką?
W dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej.
Jak mogę zmienić termin lub miejsce doręczenia przesyłki?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?
W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.
Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?
Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.
Zawartość paczki
Co powinno się znajdować w przesyłce?
Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.
Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Czy w zestawie z pilotem są baterie?
Tak.
Umowa
Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?
Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?
Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Od kiedy rozpoczną się naliczenia?
Od momentu odbioru przesyłki przez klienta.
Zwrot sprzętu
Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?
Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:
- technik UPC,
- na własny koszt,
- w Salonie UPC.
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?
Do 14 dni od momentu odbioru przesyłki.
Czy muszę zwracać stary sprzęt?
Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Instalacja
Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?
Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączoną instrukcją.
Ile czasu zajmuje instalacja?
W granicach 15 - 30 min.
Kiedy powinno się zainstalować nowy sprzęt?
Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.
Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?
Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813