Zainstaluj
Horizon
To łatwe!
Sprawdź jak zainstalować dekoder Horizon
To nic trudnego! Poniżej prezentujemy przewodnik po instalacji dekodera Horizon - krok po kroku. Możesz również sprawdzić proces dzięki instrukcji wideo.
Wybierz sposób najlepszy dla Ciebie i ciesz się telewizją nieskończonych możliwości!
Odłącz dekoder od prądu, a następnie odłącz od niego kable we wskazanej kolejności od 1 do 3.
W celu uruchomienia nowego dekodera wykonaj kroki w kolejności 1 do 4.
Na pilocie od odbiornika telewizyjnego naciśnij przycisk wyboru sygnału (source/input/home/av). Na ekranie za pomocą pilota od odbiornika telewizyjnego wybierz nazwę wejścia z tyłu telewizora (AV/HDMI/SCART/EXT/EURO), do którego podłączony jest dekoder.
Poczekaj, aż dioda przycisku włączania/wyłączania na dekoderze zacznie migać na pomarańczowo i naciśnij przycisk + na dekoderze, aby wyświetlić postęp pobierania oprogramowania.
Uwaga! Jeśli ekran pobierania nie wyświetli się, a dioda miga na pomarańczowo nie wyłączaj dekodera. Poczekaj, aż pobieranie zakończy się. Może to potrwać kilka minut. Po aktualizacji oprogramowania dioda przycisku włączania/wyłączania zmieni kolor na zielony, pojawi się ekran z komunikatorem "Proszę czekać". Dekoder instaluje w tym czasie pobrane oprogramowanie.
Uwaga! Jeżeli pilot nie reaguje oznacza to, że wymagane jest połączenie pilota z dekoderem poprzez tak zwane parowanie. Poczekaj 20 sekund, aż pojawi się ekran z zaproszeniem do parowania.
Następnie na Twoim odbiorniku telewizyjnym pojawi się ekran "Regulamin". Zapoznaj się z jego treścią. Wybierz opcję "Akceptuję" lub "Nie, dziękuję", aby przejść do kolejnego etapu.
Kolejny ekran to kreator konfiguracji sieci, który służy do konfigurowania sieci bezprzewodowej. Wybierz "Nie", ponieważ nie korzystasz z internetu poprzez dekoder. Na następnym ekranie potwierdź wybierając opcję: "Tak, wyjdź".
Po zakończeniu konfiguracji rozpocznie się odtwarzanie krótkiego filmu powitalnego. Nie można go pominąć, należy poczekać na jego zakończenie.
Wybierz tryb pracy swojego dekodera.
Po zakończeniu instalacji dekoder uruchomi program TVP. Dostęp do wszystkich zakupionych programów, pojawi się w ciągu 30 minut.
Gratulacje!
Przeszedłeś pomyślnie przez wszystkie etapy instalacji.
Już teraz korzystaj z Horizon - telewizji nieskończonych możliwości.
A może wolisz instrukcję wideo?
Możesz również pobrać instrukcję w wersji pdf.
Zalety samodzielnej instalacji
Łatwo i wygodnie
To proste! Kurier dostarczy przesyłkę z nowym sprzętem i krótką instrukcją, jak go podłączyć.
Oszczędność czasu
Instalujesz wtedy, kiedy Tobie jest wygodnie - do 7 dni od daty odebrania przesyłki.
Oszczędność pieniędzy
Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wizytą instalatora.
Najczęściej zadawane pytania
Dostawa sprzętu
Jakie są terminy doręczenia przesyłki?
Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską. Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:
- zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy,
- zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze,
- zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze.
Jak mogę się dowiedzieć, co dzieje się z moją przesyłką?
W dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej.
Jak mogę zmienić termin lub miejsce doręczenia przesyłki?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?
W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.
Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?
Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.
Zawartość paczki
Co powinno się znajdować w przesyłce?
Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.
Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Czy w zestawie z pilotem są baterie?
Tak.
Umowa
Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?
Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?
Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Od kiedy rozpoczną się naliczenia?
Od momentu odbioru przesyłki przez klienta.
Zwrot sprzętu
Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?
Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:
- technik UPC,
- na własny koszt,
- w Salonie UPC.
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?
Do 14 dni od momentu odbioru przesyłki.
Czy muszę zwracać stary sprzęt?
Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Instalacja
Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?
Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączoną instrukcją.
Ile czasu zajmuje instalacja?
W granicach 15 - 30 min.
Kiedy powinno się zainstalować nowy sprzęt?
Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.
Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?
Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813