Zainstaluj
Connect Box
To łatwe!
Sprawdź jak zainstalować modem Connect Box
To nic trudnego! Poniżej prezentujemy przewodnik po instalacji Connect Box - krok po kroku. Możesz również sprawdzić proces dzięki instrukcji wideo lub pobrać wersję pdf.
Wybierz sposób najlepszy dla Ciebie i ciesz się superszybkim internetem!
Odłącz modem od prądu, a następnie odłącz od niego kable we wskazanej kolejności od 1 do 4.
Podłącz kable do nowego modemu w kolejności 1 do 5, a następnie podłącz modem do prądu.
Kabel EHTERNET wepnij do gniazda LAN komputera.
Zanim rozpoczniesz rejestrowanie modemu w sieci UPC, sprawdź czy na modemie zaświeciły się diody POWER, ONLINE (internet), WIFI. Jeśli tak, lub jeśli świeci się dioda POWER modem jest zalogowany i gotowy do pracy.
Uwaga! Logowanie modemu po jego uruchomieniu może potrwać około 10 minut, co sygnalizuje migająca dioda POWER. Po zalogowaniu modemu dioda POWER zaświeci światłem ciągłym, wtedy możesz przejść do kroku 5.
Na komputerze, do którego podłączyłeś kabel ETHERNET uruchom przeglądarkę internetową i wpisz adres http://instalacja.upc.pl. Połączenie zostanie przekierowane na stronę http://provisioning.upc.pl/reg/login.jps. Zaloguj się za pomocą nazwy użytkownika i hasła do swojej poczty UPC. Strona dla rejestracji modemu działa bez internetu.
Wybierz modem do zamiany i kliknij "Zatwierdź".
Wybierz tryb pracy swojego dekodera.
Konfiguracja WIFI - odłącz od swojego komputera kabel ETHERNET. Upewnij się, że w swoim komputerze włączyłeś dostęp do sieci bezprzewodowej WIFI. Sprawdź na karcie na spodzie modemu nazwę sieci bezprzewodowej (your WIFI network SSID) oraz hasło (WIFI password).
Na pasku zadań komputera otwórz listę sieci bezprzewodowych i wybierz sieć (SSID). Wpisz hasło z karty (zwróć uwagę na podobieństwo między cyfrą 0 a literą O) i zatwierdź.
Gratulacje!
Przeszedłeś pomyślnie przez wszystkie etapy instalacji. Już teraz korzystaj z superszybkiego internetu UPC. Także przez wifi!
Zwróć dotychczasowy sprzęt do UPC. Sprawdź wykaz modeli oraz zasady zwrotu sprzętu na stronie www.upc.pl/zwrot-sprzetu.
A może wolisz instrukcję wideo?
Możesz również pobrać instrukcję w wersji pdf.
Zalety samodzielnej instalacji
Łatwo i wygodnie
To proste! Kurier dostarczy przesyłkę z nowym sprzętem i krótką instrukcją, jak go podłączyć.
Oszczędność czasu
Instalujesz wtedy, kiedy Tobie jest wygodnie - do 7 dni od daty odebrania przesyłki.
Oszczędność pieniędzy
Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wizytą instalatora.
Najczęściej zadawane pytania
Dostawa sprzętu
Jakie są terminy doręczenia przesyłki?
Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską. Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:
- zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy,
- zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze,
- zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze.
Jak mogę się dowiedzieć, co dzieje się z moją przesyłką?
W dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej.
Jak mogę zmienić termin lub miejsce doręczenia przesyłki?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?
W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.
Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?
Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.
Zawartość paczki
Co powinno się znajdować w przesyłce?
Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.
Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Czy w zestawie z pilotem są baterie?
Tak.
Umowa
Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?
Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?
Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Od kiedy rozpoczną się naliczenia?
Od momentu odbioru przesyłki przez klienta.
Zwrot sprzętu
Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?
Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:
- technik UPC,
- na własny koszt,
- w Salonie UPC.
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?
Do 14 dni od momentu odbioru przesyłki.
Czy muszę zwracać stary sprzęt?
Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Instalacja
Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?
Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączoną instrukcją.
Ile czasu zajmuje instalacja?
W granicach 15 - 30 min.
Kiedy powinno się zainstalować nowy sprzęt?
Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.
Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?
Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813
Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813