Samodzielna
instalacja

To łatwe!

Instalacja krok po kroku

Samodzielna instalacja to sposób na podłączenie usług UPC bez konieczności wizyty technika w Twoim domu.

 

Jest łatwiejsza niż myślisz!

 

Jeśli kiedykolwiek samodzielnie podłączałeś DVD lub kino domowe do telewizora, z pewnością poradzisz sobie z tym zadaniem.

Proces samodzielnej instalacji

Zamawiasz usługę lub zmieniasz dekoder/modem na nowszy, a my wysyłamy do Ciebie paczkę kurierem.

Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 2 dni. Do sprzętu zostanie dołączona instrukcja samodzielnej instalacji.

W ciągu 7 dni zainstaluj sprzęt. W razie dodatkowych pytań nasi konsultanci służą pomocą!

Jeśli jesteś zobowiązany do zwrotu starego sprzętu - masz na to 14 dni.

Wybierz swoje
urządzenie

i zapoznaj się z instrukcją
instalacji.

Internet - modemy i boostery

Modem Connect Box

Connect box

Szybki bezprzewodowy internet w całym domu

Instalacja modemu pozwoli Ci cieszyć się szybkim transferem i stabilnym połączeniem. 

 
 
Modem Giga Connect Box

Giga connect box

Najnowszy standard sieci wifi z nowoczesnym modemem

Z modemem Giga Connect Box nie musisz się ograniczać! Zainstaluj go już dziś!

 
 
Wifi boostery w ofercie UPC

Wifi BOOSTERY

Zestaw zapewniający dostęp do wifi w każdym pomieszczeniu

Zainstaluj Wifi Booster i Internet Booster i ciesz się internetem tam, gdzie chcesz!

 
 

TV - dekodery i moduły telewizyjne

Modem Horizon

Horizon

Pożegnaj to co przeciętne, powitaj Horizon

Zainstaluj Horizon i ciesz się telewizją nieskończonych możliwości.

 
 
Mediamoduł CI+ w ofercie UPC

Mediamoduł CI+

Ciesz się telewizją cyfrową bez obecności dekodera

Ogladaj telewizję bez konieczności instalacji przewodów video!

 
 
Modem mediabox

Mediabox

Nowa technologia na wyciągnięcie ręki

Dzięki instalacji możesz cieszyć się lepszą jakością obrazu i dźwięku.

 
 

Zalety samodzielnej instalacji

Łatwo i wygodnie

To proste! Kurier dostarczy przesyłkę z nowym sprzętem i krótką instrukcją, jak go podłączyć.

 
 

Oszczędność czasu

Instalujesz wtedy, kiedy Tobie jest wygodnie - do 7 dni od daty odebrania przesyłki.

 
 

Oszczędność pieniędzy

Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wizytą instalatora.

 
 

Najczęściej zadawane pytania

Dostawa sprzętu

Jakie są terminy doręczenia przesyłki?

 

Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską. Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:

  • zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy,
  • zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze,
  • zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze.

 

Jak mogę się dowiedzieć, co dzieje się z moją przesyłką?

 

W dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej.

 

Jak mogę zmienić termin lub miejsce doręczenia przesyłki?

 

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

 

Co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?

 

W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.

 

Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?

 

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

 

Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?

 

Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.

Zawartość paczki

Co powinno się znajdować w przesyłce?

 

Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.

 

Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?

 

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

 

Czy w zestawie z pilotem są baterie?

 

Tak.

Umowa

Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?

 

Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

 

Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?

 

Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

 

Od kiedy rozpoczną się naliczenia?

 

Od momentu odbioru przesyłki przez klienta.

Zwrot sprzętu

Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?

 

Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:

  • technik UPC,
  • na własny koszt,
  • w Salonie UPC.

 

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.

 

Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?

 

Do 14 dni od momentu odbioru przesyłki.

 

Czy muszę zwracać stary sprzęt?

 

Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Instalacja

Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?

 

Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączoną instrukcją.

 

Ile czasu zajmuje instalacja?

 

W granicach 15 - 30 min.

 

Kiedy powinno się zainstalować nowy sprzęt?

 

Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.

 

Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?

 

Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

 

Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?

 

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

 

OFERTA DLA CIEBIE

W UPC możesz czerpać rozrywkę bez końca! Zdobądź dostęp do niekończących się pokładów wrażeń i emocji. Poznaj nasze pakiety i wybierz rozrywkę dla siebie!