Jak możemy Ci pomóc?

Usługi i rachunek

Czy Twoje usługi działają poprawnie? Jaki jest termin płatności faktury? Czy otrzymaliśmy Twoją wpłatę? Podaj numer identyfikacyjny klienta i sprawdź.

  • Działanie usług UPC:

  • Ostatnia wpłata:

  • Aktualne saldo:

    Kwota może zawierać abonament za bieżący miesiąc. Jest to kwota brutto zawierająca VAT naliczony w wysokości zgodnej z przepisami.

  • Termin płatności:

Zamknij
Gdzie znajdziesz numer identyfikacyjny klienta:
  • w górnej części każdej faktury wystawionej przez UPC
  • w pierwszym rachunku otrzymanym po podłączeniu usług
  • w umowie o świadczenie usług
  • w komunikacji e-mailowej wysłanej przez UPC

Sprawdzamy poprawność działania Twoich usług, prosimy czekać...

Baza wiedzy

W Bazie Wiedzy znajdziesz wiele informacji o produkach i usługach UPC oraz wsparcie techniczne. Jeśli chcesz coś wiedzieć, wystarczy wpisać pytanie.

 
 

Asystent Klienta

 
 
 

Moje UPC

Wszystko pod ręką

Korzystaj z promocji dla Klientów UPC i zarządzaj swoimi usługami.

 
 

E-płatności

Możesz szybko i łatwo opłacić rachunek z poziomu serwisu.

 
 

Wsparcie techniczne

Rozwiąż trudność techniczną lub zadaj pytanie przez 7 dni w tygodniu.

 
 

Nowe Moje UPC

Wszystko pod ręką

Korzystaj z promocji dla Klientów UPC i zarządzaj swoimi usługami.

 
 

E-płatności

Możesz szybko i łatwo opłacić rachunek z poziomu serwisu.

 
 

Wsparcie techniczne

Rozwiąż trudność techniczną lub
zadaj pytanie przez 7 dni w tygodniu.

 
 

Jesteśmy dla Ciebie w wielu miejscach.
Wybierz swój ulubiony sposób kontaktu.

Potrzebuję pomocy

 

Moje UPC

Nie trać czasu na kolejki w salonie lub na infolinii. W Moim UPC dowiesz się więcej o swoim rachunku, urządzeniu, rozwiążesz problem techniczny, a także znajdziesz odpowiedź na większość swoich pytań.

 
 

Asystent Klienta

Chcesz dowiedzieć się więcej o usługach UPC lub rozwiązać problem techniczny? Skorzystaj z Asystenta Klienta, który dostępny jest dla Ciebie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy kilka kliknięć, by otrzymać wsparcie w interesującym Cię temacie.

 
 
 
 

Formularz kontaktowy

Chcesz przenieść numer, zablokować telefon, odstąpić od umowy lub złożyć rezygnację? To i wiele więcej załatwisz przy pomocy Formularza kontaktowego. Wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań, a my zajmiemy się sprawą!

 
 
 
 
 
 

Porozmawiajmy na chacie

Wolisz do nas napisać? Skorzystaj z chata. Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania dotyczące umowy, płatności i usług dla klientów indywidualnych. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-21:00.

 
 

Zadzwoń do nas

Wolisz wyjaśnić sprawę przez telefon? Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania. Zadzwoń do nas:

813...pokaż numer

 

 
 
 
 
 
 

Chcę kupić usługi

 

Nowe Moje UPC

To zajmie tylko chwilę. Zaloguj się, zamów kanały premium i oglądaj ulubione programy jeszcze tego samego dnia!

 
 

Salony UPC

Cenisz bezpośredni kontakt z doradcą? Chcesz poznać nasze usługi lub obejrzeć urządzenia? Zapraszamy.

 
 
 
 
 
 

Umów się na wizytę

Nie trać czasu na kolejki! Zaplanuj swój dzień i umów wizytę w salonie UPC, dzięki booksy.

 
 
 
 

Kup usługi przez telefon

Wolisz porozmawiać i poznać szczegóły oferty? Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania. Kiedy możesz do nas zadzwonić?

  • Poniedziałek - piątek 8:00-21:00, 
  • sobota 9:00-21:00, 
  • wybrane niedziele 9:00-20:00. 
817...pokaż numer
 
 
 
 

Umów wizytę z Przedstawicielem UPC

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin, kiedy możemy Cię odwiedzić.

 
 
 
 

Wybierz swój ulubiony sposób kontaktu.

Potrzebuję pomocy 

Moje UPC

Nie trać czasu na kolejki w salonie lub na infolinii. W Moim UPC dowiesz się więcej o swoim rachunku, urządzeniu, rozwiążesz problem techniczny, a także znajdziesz odpowiedź na większość swoich pytań.

 
 

Asystent Klienta

Chcesz dowiedzieć się więcej o usługach UPC lub rozwiązać problem techniczny? Skorzystaj z Asystenta Klienta, który dostępny jest dla Ciebie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy kilka kliknięć, by otrzymać wsparcie w interesującym Cię temacie.

 
 
 
 

Formularz kontaktowy

Chcesz przenieść numer, zablokować telefon, odstąpić od umowy lub złożyć rezygnację? To i wiele więcej załatwisz przy pomocy Formularza kontaktowego. Wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań, a my zajmiemy się sprawą!

 
 
 
 
 
 

Porozmawiajmy na chacie

Wolisz do nas napisać? Skorzystaj z chata. Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania dotyczące umowy, płatności i usług dla klientów indywidualnych. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-21:00.

 
 
 
 

Zadzwoń do nas

Wolisz wyjaśnić sprawę przez telefon? Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania. Zadzwoń do nas:

813...pokaż numer
 
 
 
 

Chcę kupić usługi

Nowe Moje UPC

To zajmie tylko chwilę. Zaloguj się, zamów kanały premium i oglądaj ulubione programy jeszcze tego samego dnia!

 
 

Salony UPC

Jesteś tradycjonalistą i chcesz kupić usługi na miejscu? Zapraszamy.

 
 
 
 

Umów się na wizytę

Nie trać czasu na kolejki! Umów wizytę w salonie UPC, dzięki booksy.

 
 
 
 
 
 

Kup usługi przez telefon

Wolisz porozmawiać i poznać szczegóły oferty? Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania. Kiedy możesz do nas zadzwonić?

  • Poniedziałek - piątek 8:00-21:00, 
  • sobota 9:00-21:00, 
  • wybrane niedziele 9:00-20:00. 
817...pokaż numer
 
 

Umów wizytę z Przedstawicielem UPC

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin, kiedy możemy Cię odwiedzić.