Jak możemy Ci pomóc?
Usługi i rachunek
Czy Twoje usługi działają poprawnie? Jaki jest termin płatności faktury? Czy otrzymaliśmy Twoją wpłatę? Podaj numer identyfikacyjny klienta i sprawdź.
-
Działanie usług UPC:
-
Ostatnia wpłata:
-
Aktualne saldo:
Kwota może zawierać abonament za bieżący miesiąc. Jest to kwota brutto zawierająca VAT naliczony w wysokości zgodnej z przepisami.
-
Termin płatności:
Baza wiedzy
W Bazie Wiedzy znajdziesz wiele informacji o produkach i usługach UPC oraz wsparcie techniczne. Jeśli chcesz coś wiedzieć, wystarczy wpisać pytanie.
Asystent Klienta
Rachunki i płatności
Moje usługi
Moja umowa
Moje UPC
Wszystko pod ręką
Korzystaj z promocji dla Klientów UPC i zarządzaj swoimi usługami.
E-płatności
Możesz szybko i łatwo opłacić rachunek z poziomu serwisu.
Wsparcie techniczne
Rozwiąż trudność techniczną lub zadaj pytanie przez 7 dni w tygodniu.
Moje UPC
Jesteśmy dla Ciebie w wielu miejscach.
Wybierz swój ulubiony sposób kontaktu.
Potrzebuję pomocy
Moje UPC
Nie trać czasu na kolejki w salonie lub na infolinii. W Moim UPC dowiesz się więcej o swoim rachunku, urządzeniu, rozwiążesz problem techniczny, a także znajdziesz odpowiedź na większość swoich pytań.
Asystent Klienta
Chcesz dowiedzieć się więcej o usługach UPC lub rozwiązać problem techniczny? Skorzystaj z Asystenta Klienta, który dostępny jest dla Ciebie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy kilka kliknięć, by otrzymać wsparcie w interesującym Cię temacie.
Formularz kontaktowy
Chcesz przenieść numer, zablokować telefon, odstąpić od umowy lub złożyć rezygnację? To i wiele więcej załatwisz przy pomocy Formularza kontaktowego. Wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań, a my zajmiemy się sprawą!
Porozmawiajmy na chacie
Wolisz do nas napisać? Skorzystaj z chata. Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania dotyczące umowy, płatności i usług dla klientów indywidualnych. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-21:00.
Zadzwoń do nas
Wolisz wyjaśnić sprawę przez telefon? Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania. Zadzwoń do nas:
Chcę kupić usługi
Nowe Moje UPC
To zajmie tylko chwilę. Zaloguj się, zamów kanały premium i oglądaj ulubione programy jeszcze tego samego dnia!
Salony UPC
Cenisz bezpośredni kontakt z doradcą? Chcesz poznać nasze usługi lub obejrzeć urządzenia? Zapraszamy.
Kup usługi przez telefon
Wolisz porozmawiać i poznać szczegóły oferty? Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania. Kiedy możesz do nas zadzwonić?
- Poniedziałek - piątek 8:00-21:00,
- sobota 9:00-21:00,
- wybrane niedziele 9:00-20:00.
Umów wizytę z Przedstawicielem UPC
Wypełnij krótki formularz i wybierz termin, kiedy możemy Cię odwiedzić.
Wybierz swój ulubiony sposób kontaktu.
Potrzebuję pomocy
Moje UPC
Nie trać czasu na kolejki w salonie lub na infolinii. W Moim UPC dowiesz się więcej o swoim rachunku, urządzeniu, rozwiążesz problem techniczny, a także znajdziesz odpowiedź na większość swoich pytań.
Asystent Klienta
Chcesz dowiedzieć się więcej o usługach UPC lub rozwiązać problem techniczny? Skorzystaj z Asystenta Klienta, który dostępny jest dla Ciebie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy kilka kliknięć, by otrzymać wsparcie w interesującym Cię temacie.
Formularz kontaktowy
Chcesz przenieść numer, zablokować telefon, odstąpić od umowy lub złożyć rezygnację? To i wiele więcej załatwisz przy pomocy Formularza kontaktowego. Wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań, a my zajmiemy się sprawą!
Porozmawiajmy na chacie
Wolisz do nas napisać? Skorzystaj z chata. Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania dotyczące umowy, płatności i usług dla klientów indywidualnych. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-21:00.
Zadzwoń do nas
Wolisz wyjaśnić sprawę przez telefon? Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania. Zadzwoń do nas:
Chcę kupić usługi
Nowe Moje UPC
To zajmie tylko chwilę. Zaloguj się, zamów kanały premium i oglądaj ulubione programy jeszcze tego samego dnia!
Salony UPC
Jesteś tradycjonalistą i chcesz kupić usługi na miejscu? Zapraszamy.
Kup usługi przez telefon
Wolisz porozmawiać i poznać szczegóły oferty? Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania. Kiedy możesz do nas zadzwonić?
- Poniedziałek - piątek 8:00-21:00,
- sobota 9:00-21:00,
- wybrane niedziele 9:00-20:00.
Umów wizytę z Przedstawicielem UPC
Wypełnij krótki formularz i wybierz termin, kiedy możemy Cię odwiedzić.