gala ksw

Sprzedaż dostępu do Gali KSW 64 zakończona.

O kolejnych wydarzeniach będziemy informować na bieżąco!

 
 

gala ksw

Sprzedaż dostępu do Gali KSW 64 zakończona.

O kolejnych wydarzeniach będziemy informować na bieżąco!

 
 

Zamów dostęp do gali KSW już dziś!

Dekoder Mediabox

Zamów przez aplikację na kanale 90
(domyślny PIN to 0000)

 
 

Dekoder 4K / Horizon / CI+

 
 

Aktywacja usługi oraz nadanie dostępu do kanałów może trwać do 30 minut.

Opłata za połączenie telefoniczne zgodnie z cennikiem operatora.

 

Zamówienie można składać do 21:00 w dniu wydarzenia.

Po 21:00 UPC nie gwarantuje nadania natychmiastowego dostępu do kanałów transmisji.

 

Regulamin oraz warunki rezygnacji z zamówienia

 
 
 
 

Najczęściej zadawane pytania

Na jakim kanale obejrzę galę KSW i czy mogę ją nagrać?

  • Transmisja odbędzie się na kanale 91 niezależnie od typu dekodera.
  • W UPC TV Go transmisja będzie niedostępna.
  • Galę KSW możesz nagrać.

Co zrobić w razie problemów z dostępem do gali?

1.  Zmiana kanału oraz powrót na kanał transmisji gali PPV.

 

2. Restart dekodera:

 

  • Dekoder Horizon: Odłącz zasilanie od dekodera, poprzez wyłącznik lub odłączenie przewodu zasilającego. Wyłącznik znajduje się na tylnej ściance urządzenia. Włącz swój telewizor i obserwuj komunikaty, prawidłowym komunikatem będzie "Proszę czekać". Dioda dekodera w momencie jego uruchamiania będzie się świecić na zielono. Po uruchomieniu dekodera, jej kolor zmieni się na pomarańczowy. Wtedy naciśnij przycisk "BOX" na pilocie lub "POWER" na panelu przednim dekodera, aby ponownie włączyć dekoder.
 
  • Dekoder MediaBox: Odłącz zasilanie dekodera - za pomocą przełącznika on/off, znajdującego się z tyłu urządzenia, lub wyjmując wtyczkę z gniazdka. Odczekaj przynajmniej 30 sekund i włącz go ponownie. Po pojawieniu się godziny na wyświetlaczu dekodera, naciśnij przycisk UPC na pilocie.

 

3. Odświeżenie sygnału (poprzez Moje UPC):

 

  • zaloguj się na swoje konto w serwisie Moje UPC,
  • wybierz zakładkę Usługi później Telewizja,
  • kliknij Szczegóły usługi,
  • w rozwiniętym menu, przy pozycji Odświeżenie sygnału, kliknij Odśwież,
  • powinieneś zobaczyć komunikat „Twój sprzęt został odświeżony”.

 

Do ok. 30 minut powinien powrócić dostęp do kanałów telewizyjnych. Jeżeli po tym okresie kanały nie wrócą się

ponownie, można wykonać reset dekodera.