Marka i jej wartości

O UPC

  • Marka UPC jest obecna w Polsce od ponad 22 lat.

    Przez dwie minione dekady współtworzyliśmy rynek telekomunikacyjny będąc częścią dynamicznych zmian jakie miały na nim miejsce. Dzięki cechującej nas pasji i wizji rozwoju, wspartych wielomilionowymi inwestycjami, wyznaczamy dziś dalsze kierunki rozwoju na rynku usług cyfrowych.

    Nasze zaangażowanie w budowę interaktywnej telewizji cyfrowej, rozwój superszybkiego internetu, czy zredefiniowanie tego czym są atrakcyjne taryfy telefoniczne, pozwala nam skutecznie odpowiadać na rosnące potrzeby klientów i aktywnie uczestniczyć w cyfryzacji Polski. Pozycja UPC, jako dynamicznego innowatora, skutecznie stymuluje rozwój konkurencji, mobilizując rynkowe otoczenie do inwestycji.

    Więcej
  • UPC Polska to rynkowy synonim jakości i innowacyjności.

    Nasze inwestycje liczone jako procent od przychodów są dwukrotnie wyższe niż średnia dla rynkowej konkurencji. Trwałe zaangażowanie w cyfrowy rozwój Polski pozwala nam regularnie podnosić parametry świadczonych usług z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologicznych.

    Prowadzona przez UPC polityka umożliwia oferowanie klientom usług cyfrowych – w pełni interaktywnej telewizji cyfrowej oferującej w sumie ponad 170 kanałów w tym ponad 30 w wysokiej rozdzielczości HD, bezkonkurencyjnego internetu o prędkości 250Mb/s i atrakcyjnych taryf telefonicznych.

    Więcej
  • O naszej rynkowej pozycji decyduje przywiązanie firmy do wartości

    jakimi są innowacyjność, jakość usług, prostota w korzystaniu z nich oraz troska i indywidualne podejście do klienta. Od początku działamy z pasją, stawiając potrzeby klienta w centrum naszej uwagi. To właśnie temu unikalnemu podejściu zawdzięczamy nasz sukces. Każdego z abonentów traktujemy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem w zagwarantowanie im wsparcia na najwyższym poziomie.

    Pamiętamy, że to od poziomu satysfakcji klientów zależy przyszłość naszej firmy. Jesteśmy przekonani, że dzięki wysiłkom naszych pracowników każdy z klientów staje się naturalnym ambasadorom marki UPC.

    Więcej
  • Świat, który współtworzymy to przede wszystkim ludzie.

    Czujemy się częścią społeczności, w której działamy i wierzymy, że w jej ramach nikt nie powinien być wykluczony i pozbawiony dostępu do cyfrowego świata.

    Wiemy, jak cennym zasobem jest dziś informacja i jak dużą rolę odgrywa ona w życiu każdego z nas, dlatego jednym z głównych celów naszej firmy jest podnoszenie świadomości korzyści wynikających z dostępu do Internetu. UPC od wielu lat angażuje się w działania edukacyjne, które pomagają osobom dojrzałym dołączyć do społeczności internetowej, a tym samym prowadzą do poprawy jakości ich życia i zmniejszenia poziomu wykluczenia cyfrowego w Polsce. Jednocześnie w centrum naszych działań społecznych stawiamy dzieci, dbając zarówno o ich rozwój jak i bezpieczeństwo, w skierowanej do rodziców i nauczycieli akcji Akademia e-bezpieczeństwa.

    Więcej