Dzień dobry,

JESTEM MIA!

Wirtualna asystentka UPC.
Chętnie pomogę!
Zadzwoń do mnie - 813 813 813.

dzień dobry, JESTEM MIA!

Wirtualna asystentka UPC. Chętnie pomogę. Zadzwoń do mnie - 813 813 813.

Kim jestem?

Wirtualną Asystentką UPC.
Odpowiem na wszystkie pytania związane z usługami UPC.

 
 

Podpowiem ile wynosi rachunek, jaki jest Twój kod aktywacyjny lub pomogę złożyć zamówienie.

 
 

Możesz do mnie zadzwonić kiedy
tylko chcesz - przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

 
 

W czym mogę Ci pomóc?

Wsparcie techniczne

Internet nie działainfo_outline

Konfiguracja wifiinfo_outline

Telewizja nie działainfo_outline

Brak kanałów TVinfo_outline

Pilot nie działainfo_outline

Nie mogę nagrać filmuinfo_outline

 
 

tematy ogólne

Kwota rachunkuinfo_outline

Numer konta bankowegoinfo_outline

Nie dostałam fakturyinfo_outline

Kod aktywacyjnyinfo_outline

Jak zwrócić sprzęt?info_outline

 
 

Jak ze mną rozmawiać?

Przed rozmową przygotuj ID klientainfo_outline i PESEL - będą potrzebne do identyfikacji.

 
 

Zadzwoń pod numer 813 813 813. Pomogę przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

 
 

Łatwiej nam będzie rozmawiać, gdy będzie cicho. Postaraj się znaleźć takie miejsce.

 
 

Postaraj się mówić krótkie zdania i przekazywać konkretne informacje. Przedstaw temat rozmowy w prosty i zrozumiały sposób.

 
 

Takie komunikaty zrozumiem:

Internet nie działa.
Ile wynosi rachunek za grudzień?

 
 

Tu jest za mało szczegółów, abym mogła pomóc:

awaria,
rachunek.

 
 

Pokieruję naszą rozmową, wystarczy, że będziesz odpowiadać na moje pytania.

 
 

Nie potrafię jednocześnie mówić i słuchać - pozwól mi skończyć, zanim zaczniesz mówić.

 
 

Numery podawaj słownie w formie pojedynczych cyfr np. 153 - jeden, pięć, trzy.

 
 

Jak ze mną rozmawiać?

Przed rozmową przygotuj ID klientainfo_outline i PESEL - będą potrzebne do identyfikacji.

 
 

Zadzwoń pod numer 813 813 813. Pomogę przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

 
 

Łatwiej nam będzie rozmawiać, gdy będzie cicho. Postaraj się znaleźć takie miejsce.

 
 

Postaraj się mówić krótkie zdania i przekazywać konkretne informacje. Przedstaw temat rozmowy w prosty i zrozumiały sposób.

 
 

Takie komunikaty zrozumiem:
- Internet nie działa.
- Ile wynosi rachunek za grudzień?

 
 

Tu jest za mało szczegółów, abym mogła pomóc:
x Internet nie działa.
x Ile wynosi rachunek za grudzień?

 
 

Pokieruję naszą rozmową, wystarczy, że będziesz odpowiadać na moje pytania.

 
 

Nie potrafię jednocześnie mówić i słuchać - pozwól mi skończyć, zanim zaczniesz mówić.

 
 

Numery podawaj słownie w formie pojedynczych cyfr np. 153 - jeden, pięć, trzy.

 
 

Najczęściej zadawane pytania:

Kim jest MIA i w czym może mi pomóc?

MIA to wirtualna asystentka UPC, która odpowie na Twoje pytania związane z naszymi usługami. Podpowie ile wynosi rachunek, jaki jest
Twój kod aktywacyjny lub pomoże złożyć zamówienie. Możesz do niej zadzwonić kiedy tylko chcesz - przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Jakie dane są potrzebne do identyfikacji?

Do identyfikacji potrzebujesz numer PESEL i ID klienta.

 

Gdzie znajdę numer ID klienta?

 

  • w górnej części każdej faktury wystawionej przez UPC,
  • w pierwszym rachunku otrzymanym po podłączeniu usług,
  • w umowie o świadczenie usług,
  • w komunikacji e-mailowej wysłanej przez UPC.

Jak podać ID klienta i numer PESEL?

Wszystkie dane do identyfikacji - ID użytkownika i numer PESEL podaj ustnie w formie pojedyńczych liczb np. 184 - jeden, osiem, cztery.

Gdzie znajdę dane do identyfikacji?

  • w górnej części każdej faktury wystawionej przez UPC,
  • w pierwszym rachunku otrzymanym po podłączeniu usług,
  • w umowie o świadczenie usług,
  • w komunikacji e-mailowej wysłanej przez UPC.

Co zrobić, gdy MIA nie usłyszy pytania?

Zaczekaj, aż MIA poprosi Cię o powtórzenie pytania. Pamiętaj, że MIA nie potrafi jednocześnie słuchać i mówić.

Co zrobić, gdy MIA mnie nie rozumie?

Postaraj się mówić krótkie zdania i przekazywać konkretne informacje. MIA lepiej Cię zrozumie, jeśli przedstawisz temat rozmowy w prosty i zrozumiały sposób. 

 

,,,,