Dzień dobry,
JESTEM MIA!
Wirtualna asystentka UPC.
Chętnie pomogę!
Zadzwoń do mnie - 813 813 813.
dzień dobry, JESTEM MIA!
Wirtualna asystentka UPC. Chętnie pomogę. Zadzwoń do mnie - 813 813 813.
Kim jestem?
Wirtualną Asystentką UPC.
Odpowiem na wszystkie pytania związane z usługami UPC.
Podpowiem ile wynosi rachunek, jaki jest Twój kod aktywacyjny lub pomogę złożyć zamówienie.
Możesz do mnie zadzwonić kiedy
tylko chcesz - przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
W czym mogę Ci pomóc?
Wsparcie techniczne
Internet nie działa
Konfiguracja wifi
Telewizja nie działa
Brak kanałów TV
Pilot nie działa
Nie mogę nagrać filmu
tematy ogólne
Kwota rachunku
Numer konta bankowego
Nie dostałam faktury
Kod aktywacyjny
Jak zwrócić sprzęt?
Jak ze mną rozmawiać?
Przed rozmową przygotuj Numer Klienta - będą potrzebne do identyfikacji. i PESEL
Zadzwoń pod numer 813 813 813. Pomogę przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Łatwiej nam będzie rozmawiać, gdy będzie cicho. Postaraj się znaleźć takie miejsce.
Postaraj się mówić krótkie zdania i przekazywać konkretne informacje. Przedstaw temat rozmowy w prosty i zrozumiały sposób.
Takie komunikaty zrozumiem:
Internet nie działa.
Ile wynosi rachunek za grudzień?
Tu jest za mało szczegółów, abym mogła pomóc:
awaria,
rachunek.
Pokieruję naszą rozmową, wystarczy, że będziesz odpowiadać na moje pytania.
Nie potrafię jednocześnie mówić i słuchać - pozwól mi skończyć, zanim zaczniesz mówić.
Numery podawaj słownie w formie pojedynczych cyfr np. 153 - jeden, pięć, trzy.
Jak ze mną rozmawiać?
Przed rozmową przygotuj Numer Klienta - będą potrzebne do identyfikacji. i PESEL
Zadzwoń pod numer 813 813 813. Pomogę przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Łatwiej nam będzie rozmawiać, gdy będzie cicho. Postaraj się znaleźć takie miejsce.
Postaraj się mówić krótkie zdania i przekazywać konkretne informacje. Przedstaw temat rozmowy w prosty i zrozumiały sposób.
Takie komunikaty zrozumiem:
- Internet nie działa.
- Ile wynosi rachunek za grudzień?
Tu jest za mało szczegółów, abym mogła pomóc:
x Internet nie działa.
x Ile wynosi rachunek za grudzień?
Pokieruję naszą rozmową, wystarczy, że będziesz odpowiadać na moje pytania.
Nie potrafię jednocześnie mówić i słuchać - pozwól mi skończyć, zanim zaczniesz mówić.
Numery podawaj słownie w formie pojedynczych cyfr np. 153 - jeden, pięć, trzy.
Najczęściej zadawane pytania:
Kim jest MIA i w czym może mi pomóc?
MIA to wirtualna asystentka UPC, która odpowie na Twoje pytania związane z naszymi usługami. Podpowie ile wynosi rachunek, jaki jest
Twój kod aktywacyjny lub pomoże złożyć zamówienie. Możesz do niej zadzwonić kiedy tylko chcesz - przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Jakie dane są potrzebne do identyfikacji?
Do identyfikacji potrzebujesz numer PESEL i Numer Klienta.
Gdzie znajdę numer Numer Klienta?
- w górnej części każdej faktury wystawionej przez UPC,
- w pierwszym rachunku otrzymanym po podłączeniu usług,
- w umowie o świadczenie usług,
- w komunikacji e-mailowej wysłanej przez UPC.
Jak podać Numer Klienta i numer PESEL?
Wszystkie dane do identyfikacji - Numer Klienta i numer PESEL podaj ustnie w formie pojedyńczych liczb np. 184 - jeden, osiem, cztery.
Gdzie znajdę dane do identyfikacji?
- w górnej części każdej faktury wystawionej przez UPC,
- w pierwszym rachunku otrzymanym po podłączeniu usług,
- w umowie o świadczenie usług,
- w komunikacji e-mailowej wysłanej przez UPC.
Co zrobić, gdy MIA nie usłyszy pytania?
Zaczekaj, aż MIA poprosi Cię o powtórzenie pytania. Pamiętaj, że MIA nie potrafi jednocześnie słuchać i mówić.
Co zrobić, gdy MIA mnie nie rozumie?
Postaraj się mówić krótkie zdania i przekazywać konkretne informacje. MIA lepiej Cię zrozumie, jeśli przedstawisz temat rozmowy w prosty i zrozumiały sposób.