Sprzedaż bezpośrednia dla Klientów Indywidualnych

Jeżeli:

  • chcesz mieć realny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia,
  • lubisz sprzedaż i bezpośredni kontakt z Klientem,
  • jesteś zorientowany na realizację celów,
  • zależy Ci na zdobywaniu nowych doświadczeń i umiejętności.
 
 

Praca Przedstawiciela Handlowego UPC polega na aktywnym pozyskiwaniu Klientów na wyznaczonym
terenie i przedstawianiu ofert handlowych w celu sprzedaży usług. Dynamicznie poszerzamy zasięg
naszej sieci, dzięki czemu Przedstawiciele Handlowi docierają do coraz większej grupy Klientów.

 

 

Z naszej strony zapewniamy:

  • atrakcyjny system wynagrodzeń: podstawa warunkowana realizacją celów + prowizja za każdą sprzedaną usługę +
    premia + konkursy motywacyjne,
  • narzędzia pracy: baza Klientów UPC, materiały marketingowe (plakaty, ulotki, wizytówki itp.),
    miejsce pracy w Biurze Regionalnym,
  • program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy i podnoszących kwalifikacje
    (szkolenia produktowe, szkolenia dotyczące technik sprzedaży i wiele innych),
  • elastyczne godziny pracy dopasowane do Twojego stylu życia,
  • dostęp do usług cyfrowych najwyższej jakości – Internet, telewizja, telefon
    w paczce pracowniczej jako benefit.

 

Docenimy tych doświadczonych i nauczymy tych niedoświadczonych.

 

Jeśli jesteś zainteresowany taką formą współpracy z UPC – znajdź ofertę ze swojego regionu

Masz własny zespół sprzedażowy?

Jeżeli posiadasz swój zespół handlowców, szukasz rozwoju zawodowego i chcesz podjąć wyzwanie w strukturach UPC skontaktuj się ze mną:

 

Kierownik ds. Rekrutacji
Agnieszka Furtas
Tel: 600 488 588
E-mail: agnieszka.furtas@upc.pl