CALL CENTER

  • Lubisz rozmawiać przez telefon?
  • Twoją mocną stroną jest łatwość w nawiązywaniu kontaktów?
  • Potrafisz obrazowo opowiadać?
  • Jesteś wytrwały w dążeniu do realizacji celów?

 

Dołącz do naszego Call Center!

 
 

Infolinia Sprzedażowa dla Klientów Indywidualnych

Infolinia dedykowana Klientom Indywidualnym z całej Polski, którzy zainteresowani są modyfikacją
dotychczasowych pakietów oraz zakupem nowych usług UPC.

 

Telefoniczni Doradcy wspierają Klientów poprzez odbieranie połączeń przychodzących, a także akcje
wychodzące, specjalnie przygotowywane na potrzeby określonych grup Klientów.

 

Dlatego jeżeli :

  • chciałbyś spróbować swoich sił w sprzedaży lub wykorzystać swoje doświadczenie
  • szukasz pracy dającej Ci satysfakcję
  • jesteś osobą komunikatywną i lubisz kontakt z ludźmi
  • cenisz sobie przyjazną atmosferę

 

Dołącz do zespołu Telefonicznych Doradców ds. Klienta Indywidualnego!

 

Z naszej strony zapewniamy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie wynikające z realizacji celów
  • konkursy motywacyjne zwiększające Twoje zarobki
  • profesjonalne szkolenia i warsztaty wspierające Twoją pracę
  • komfortowe warunki pracy oraz niezbędne narzędzia (w tym listę Klientów UPC)
  • realną szansę rozwoju – nasi Doradcy awansują w strukturach firmy!

 

Jeśli jesteś zainteresowany taką formą współpracy z UPC – znajdź ofertę z swojego regionu

Infolinia Sprzedażowa dla Klientów Biznesowych

Firma UPC dynamicznie rozwija się na rynku Klientów Biznesowych i dostarcza firmom usługi na
najwyższym poziomie: najszybszy Internet w Polsce, nowatorskie rozwiązania w zakresie
zaawansowanych usług telefonicznych, telewizję do publicznej emisji i wiele innych.

 

Infolinia sprzedażowa dla Klientów Biznesowych jest dedykowana małym i średnimi
przedsiębiorstwom na obszarze całej Polski.

 

Telefoniczni Doradcy wspierają Klienta Biznesowego, mając do dyspozycji najnowocześniejsze
rozwiązania dla Biznesu w Polsce. W zakresie ich działania są zarówno nowe podłączenia dla Firm
oraz poszerzanie portfela usług dla obecnych Klientów UPC.

 

Dlatego jeżeli:

  • szukasz pracy dającej Ci satysfakcję finansową
  • chcesz współpracować z firmą o silnej pozycji na rynku
  • masz doświadczenie w pracy z Klientem
  • cenisz sobie przyjazną atmosferę

 

Dołącz do zespołu Telefonicznych Doradców ds. Klienta Biznesowego!

 

Z naszej strony zapewniamy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie wynikające z realizacji celów
  • konkursy motywacyjne zwiększające Twoje zarobki
  • profesjonalne szkolenia i warsztaty wspierające Twoją pracę
  • komfortowe warunki pracy oraz niezbędne narzędzia (w tym listę Klientów UPC)
  • realną szansę rozwoju – nasi Doradcy awansują w strukturach firmy!

 

Jeśli jesteś zainteresowany taką formą współpracy z UPC – znajdź ofertę z swojego regionu

Infolinia Utrzymania Relacji z Klientami

Infolinia dedykowana Klientom Indywidualnym i Biznesowym z całej Polski. Doradcy obsługują
połączenia przychodzące i wychodzące, budują relacje z Klientami i prowadzą dosprzedaż usług w
ramach ofert lojalnościowych.

 

Dlatego jeżeli:

  • szukasz pracy dającej Ci satysfakcję finansową
  • lubisz rozmawiać z Klientami i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom
  • cenisz sobie przyjazną atmosferę.

 

Dołącz do zespołu Telefonicznych Doradców ds. Utrzymania Relacji z Klientami!

 

Z naszej strony zapewniamy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie wynikające z realizacji celów
  • konkursy motywacyjne zwiększające Twoje zarobki
  • profesjonalne szkolenia i warsztaty wspierające Twoją pracę
  • komfortowe warunki pracy oraz niezbędne narzędzia (w tym listę Klientów UPC)
  • realną szansę rozwoju – nasi Doradcy awansują w strukturach firmy!

 

Jeśli jesteś zainteresowany taką formą współpracy z UPC – znajdź ofertę z swojego regionu

Infolinia Obsługi Klientów

Podczas rozmów przychodzących pracownicy Infolinii Obsługi Klientów najczęściej rozmawiają z
naszymi Klientami na temat rozliczeń, warunków umowy oraz rozwiązują proste problemy techniczne.
Jest to dla nas również okazja do zapoznania Klienta z nasza aktualną ofertą.

 

Dlatego jeżeli:

  • łatwo nawiązujesz kontakty przez telefon,
  • potrafisz rozwiązywać problemy Klientów,
  • jesteś nastawiona/y na realizację celów,
  • sprawnie obsługujesz komputer (MS Office).

 

Dołącz do zespołu Konsultantów ds. Obsługi Klientów!

 

Z naszej strony zapewniamy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • motywacyjny system wynagradzania: podstawa + system prowizyjny
  • program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy oraz podnoszących kwalifikacje
  • stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
  • możliwość rozwoju zawodowego i kontynuowania kariery w strukturach firmy
  • świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC)

 

Jeśli jesteś zainteresowany taką formą współpracy z UPC – znajdź ofertę z swojego regionu

Infolinia Wsparcia Technicznego

Pomagamy przez telefon naszym Klientom, którzy zgłaszają problemy techniczne w funkcjonowaniu
usług UPC. Jest to dla nas również okazja do zapoznania Klienta z nasza aktualną ofertą.

 

Udzielamy naszym Klientom wsparcia przez 7 dni w tygodniu, w godzinach między 7.00 a 23.00, tak
aby każdy mógł swobodnie korzystać z usług UPC.

 

Nasi Pracownicy mają możliwość łączenia obowiązków zawodowych ze studiami, pracując:

 

  • w systemie tygodniowym (od poniedziałku do niedzieli)
  • w systemie  weekendowym (tylko piątki, soboty, niedziele i święta)

 

Dlatego jeżeli:

  • jesteś zafascynowany nowoczesnymi technologiami
  • biegle obsługujesz komputer i poruszasz się po Internecie
  • masz wiedzę z zakresu zagadnień związanych z telewizją cyfrową, Internetem i telefonią
  • łatwo nawiązujesz kontakty przez telefon 
  • potrafisz szybko zdiagnozować oraz rozwiązać problem

 

Dołącz do zespołu Specjalistów i Inżynierów Wsparcia Technicznego!

 

Z naszej strony zapewniamy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • motywacyjny system wynagradzania: podstawa + system prowizyjny
  • program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy oraz podnoszących kwalifikacje
  • stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
  • możliwość rozwoju zawodowego i kontynuowania kariery w strukturach firmy
  • świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC)

 

Jeśli jesteś zainteresowany taką formą współpracy z UPC – znajdź ofertę z swojego regionu