Jeżeli chcesz pobrać dokument w wersji PDF, kliknij tutaj

Dbamy o satysfakcję wszystkich naszych Klientów i staramy się, aby korzystanie z usług UPC było łatwe i przyjazne. Dlatego dla Klientów o szczególnych potrzebach wprowadzamy wiele udogodnień.

Ułatwiamy obsługę w Salonach Sprzedaży UPC:

  • Nasi pracownicy zostali przeszkoleni, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby i szczególne wymagania naszych Klientów, również mających dysfunkcje związane z poruszaniem się czy komunikowaniem.

  • Dokładamy wszelkich starań, aby nowe placówki UPC były pozbawione barier architektonicznych, a tym samym były w pełni dostępne dla każdego.

  • Stanowiska we wszystkich placówkach wyposażone są w tablety umożliwiające komunikację z osobami niesłyszącymi, niemówiącymi lub słabowidzącymi.

  • We wszystkich Salonach Sprzedaży UPC Klienci będą mogli korzystać z usług tłumacza migowego.

  • W trzech Salonach Sprzedaży przygotowaliśmy stanowiska wyposażone w pętlę indukcyjną, ułatwiającą komunikację osobom z aparatami słuchowymi.

  • Placówki UPC są odpowiednio oznakowane, aby informować o dostępnych udogodnieniach.

Zapewniamy dostęp do dokumentów oraz materiałów w dodatkowych formatach:

  • Umowa o świadczenie usług, Regulamin świadczenia usług przez UPC Polska sp. z o.o., Cennik usług, informacja o dostępnych udogodnieniach:
    • napisane powiększoną czcionką (16 pkt)
      - we wszystkich Salonach Sprzedaży UPC w formie papierowej,
      - do wydruku na www.upc.pl (Strefa Klienta - Dokumenty i pliki – Ogólne),
    • dostępne dla automatów czytających
      - na www.upc.pl (Strefa Klienta - Dokumenty i pliki – Ogólne),
    • w alfabecie Braille’a
      - przesyłane na życzenie Klienta w ciągu 30 dni od złożenia dyspozycji,
    • w formacie tekstowym
      - przesyłane pocztą elektroniczną na życzenie Klienta w ciągu 30 dni od złożenia dyspozycji.

  • Opis faktury wraz z podstawowym wykazem zrealizowanych usług telekomunikacyjnych:
    • napisany powiększoną czcionką (16 pkt)
      - przesyłany w ciągu 30 dni od złożenia dyspozycji,
    • w alfabecie Braille’a
      - przesyłany na życzenie Klienta w ciągu 30 dni od złożenia dyspozycji,
    • w formacie tekstowym
      - przesyłany pocztą elektroniczną na życzenie Klienta w ciągu 30 dni od złożenia dyspozycji.

  • Szczegółowy wykaz zrealizowanych usług telekomunikacyjnych
    • napisany powiększoną czcionką (16 pkt)
      - przesyłane w ciągu 30 dni od złożenia dyspozycji,
    • w formacie tekstowym
      - przesyłany pocztą elektroniczną na życzenie Klienta w ciągu 30 dni od złożenia dyspozycji.

Dokumenty można zamówić:

  • w Salonie Sprzedaży,
  • przez telefon pon numerem: 813 813 813*,
  • mailowo poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.upc.pl,
  • listownie, pisząc pod adres:
    UPC Polska Sp. z o.o.
    Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów,
    ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice
Oferujemy również możliwość zamówienia następujących aparatów telefonicznych ułatwiających korzystanie z usług UPC:
  • stacjonarny telefon MaxCom KXT481 SOS, który posiada:
    • duże klawisze,
    • wbudowaną pętlę indukcyjną oraz funkcję regulacji głośności w słuchawce,
    • funkcję szybkiego wybierania numerów.

  • mobilny telefon iPhone 5S, który posiada:
    • funkcję powiększenia tekstu na ekranie oraz dostosowania sposobu wyświetlania do indywidualnych potrzeb,
    • wbudowaną pętlę indukcyjną oraz funkcję regulacji głośności w słuchawce,
    • funkcję szybkiego wybierania numerów.

 

Nasi konsultanci udzielą pomocy przy konfiguracji tych aparatów oraz przy uruchomieniu usługi telefonicznej.

 

Aktualne informacje na temat udogodnień prezentujemy na www.upc.pl.

 

Na Państwa pytania odpowiedzą również nasi konsultanci w Salonach Sprzedaży UPC lub Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta.



*Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora