Co warto wiedzieć o decyzji Prezesa UOKiK nr RBG-9/2020 z dnia 16 września 2020 r.

Decyzja ta dotyczy wybranych zagadnień w zakresie informowania Klientów UPC o zmianach warunków umowy w okresie 2015-2016. Pełną wersję decyzji można przeczytać tutaj.

W trakcie postępowania prowadziliśmy otwarty dialog z UOKiK, aby wypracować takie rozwiązania, które będą jeszcze mocniej chronić interesy naszych Klientów. To jest dla nas najważniejsze, jak przystało na operatora, który jest najbardziej rekomendowany na rynku, i który przez 4 kolejne lata był nagradzany Gwiazdą Jakości Obsługi.

Działamy

Cały czas dokładamy starań, aby nasze dokumenty były aktualne, kompletne i zrozumiałe. Jeszcze przed wydaniem decyzji przez Prezesa UOKiK doprecyzowaliśmy okoliczności, w których UPC może zmienić wzorce dokumentów abonenckich.

Zmienione wzorce obowiązują dla wszystkich nowo zawieranych umów, ale mogą je też zaakceptować obecni Klienci. I mogą to zrobić w dowolnym momencie, bez zmiany parametrów usług. Wystarczy złożyć u nas odpowiednią dyspozycję.

Natomiast wobec wybranej grupy Klientów, objętych decyzją UOKIK oraz poprzednimi wzorcami dokumentów, nie będziemy stosować postanowień z "Ogólnych warunków umowy abonenckiej dla Abonentów indywidualnych" i "Regulaminu świadczenia usług przez UPC", które zostały wskazane w decyzji UOKiK.

Benefity

Dodatkowo dla wybranych Klientów objętych zmianami, które zostały określone w decyzji Prezesa UOKiK, przygotowaliśmy specjalne benefity. Co dalej?

Jeśli jesteś naszym Klientem…
i decyzja UOKiK może dotyczyć Twojej umowy wyślemy do Ciebie indywidualną komunikację z propozycją benefitów. Na wybór jednego z nich i złożenie wniosku o jego przyznanie będziesz mieć 30 dni od otrzymania korespondencji. Wniosek będziesz mógł złożyć tutaj. Będziesz mógł to też zrobić telefonicznie lub listownie.

Jeśli nie jesteś już naszym Klientem…
wypełnij formularz, a otrzymasz informację, czy decyzja UOKiK może dotyczyć Twojej umowy i jakie benefity mamy dla Ciebie. Informacje te możesz sprawdzić również telefonicznie lub listownie. Na wybór benefitu masz czas do 3 grudnia 2020 r. i możesz go wybrać tutaj.