Co warto wiedzieć o decyzji Prezesa UOKiK nr DOZIK 8/2020 z dnia 15 lipca 2020r.

Decyzja ta dotyczy wybranych zagadnień w procesach zawierania i przedłużania umów online, przez telefon lub dekoder, które UOKiK sprawdził podczas swojego postępowania.

Pełną wersję decyzji można przeczytać tutaj.

Jesteśmy najbardziej polecanym operatorem na rynku, a nasza obsługa przez 4 kolejne lat była nagradzana Gwiazdą Jakości Obsługi. I to zobowiązuje. Dlatego od samego początku postępowania UOKIK prowadziliśmy otwarty dialog z urzędem, by wypracować najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Jednocześnie przyjrzeliśmy się całemu procesowi sprzedaży, tak aby gwarantować najwyższą jakość.

Działamy

Jeszcze w trakcie postępowania UOKIK zmieniliśmy wiele w zakresie rozmów sprzedażowych oraz w sposobie przekazywania informacji dotyczących warunków umowy. Obecnie zamiast linków odsyłających do dokumentów zamieszczanych na stronie www.upc.pl, przesyłamy wszystkie dokumenty bezpośrednio do Klientów w formacie PDF. Wszystko po to, aby Klienci otrzymywali komplet niezbędnych informacji w czytelnej formie, pozwalającej na odtworzenie informacji w niezmienionej postaci.

Jednocześnie udoskonaliliśmy nasze standardy sprzedażowe i obsługowe, tak aby zagwarantować Klientowi najwyższą jakość. A to nie wszystko, bo wprowadziliśmy dodatkowe rozwiązania, które pomagają nam jeszcze lepiej wsłuchiwać się w głos naszych Klientów i lepiej rozumieć ich wrażenia i doświadczenia związane z procesem sprzedażowym. Wszystko po to, aby zwiększyć satysfakcję Klientów i zapewniać im najwyższą jakość usług.

Benefity

Jednocześnie dla uprawnionej grupy Klientów, którzy złożyli reklamacje w zakresie wskazanym w decyzji UOKIK przygotowaliśmy benefity. W niektórych przypadkach są one bardziej korzystne niż benefit wynikający z decyzji.

Kliknij w formularz i sprawdź, czy decyzja UOKIK dotyczy Twojej umowy.