Poznaj UPC
Rachunki pod ręką w Nowym Moim UPC!
Jak wygodnie sprawdzić i zapłacić rachunek od UPC? Jak ustawić przypomnienie o rachunku? Sprawdź nasze podpowiedzi.
Gdzie sprawdzić i jak opłacić rachunek od UPC?
Rachunki od UPC możesz mieć zawsze pod ręką. Wystarczy, że zalogujesz się do Nowego Mojego UPC i zajrzysz do zakładki „Płatności”. Podpowiemy Ci też, jaką masz kwotę do zapłaty:
- jeśli na bieżąco opłacasz rachunki, zobaczysz komunikat „Jesteś na czysto!”,
- jeśli wystawiliśmy właśnie rachunek to w żółtym polu zobaczysz kwotę do zapłaty razem z terminem płatności,
- jeśli nie opłaciłeś któregoś z rachunków, w czerwonym polu znajdziesz kwotę zaległości. Dodatkowo możesz sprawdzić historię swoich rachunków i wpłat.
W Nowym Moim UPC możesz też szybko opłacić swój rachunek, dzięki e-płatności. Masz do wyboru na przykład szybki przelew, płatność kartą, BLIK czy Google Pay. Płatność online jest w pełni bezpieczna. A co najważniejsze informację o niej otrzymujemy od razu i nie musisz jej potwierdzać. Jeśli wolisz jednak płatność przelewem tradycyjnym, możesz w wygodny sposób skopiować dane do przelewu.
Jak ustawić przypomnienie o rachunku od UPC?
Nie pamiętasz o terminach płatności rachunków od UPC? Nic straconego, wystarczy, że ustawisz przypomnienie w Nowym Moim UPC. Zaloguj się i w zakładce płatności znajdź „Przypomnienia o płatnościach” z symbolem dzwoneczka. Kliknij „Włącz przypomnienia” i gotowe. Od teraz będziesz dostawał wygodne powiadomienia PUSH na swój telefon i/lub komputer. Możesz ustawić takie powiadomienie na więcej niż 1 urządzeniu.
Twój rachunek się zmienił? Sprawdź, z czego to wynika.
Dostałeś rachunek, na inną kwotę niż dotychczas? Nie wiesz z czego to wynika albo jak zmiana wygląda na rachunku? Sprawdź nasze podpowiedzi.
Pierwszy rachunek
W UPC opłaty naliczamy z góry a rachunek wystawiamy na początku miesiąca. Jeśli to Twój pierwszy rachunek, znajdziesz na nim:
- opłaty od dnia instalacji Twoich usług do końca miesiąca,
- opłaty za cały następny miesiąc,
- opłatę instalacyjną.
Jeśli podłączyłeś usługi 15 maja to Twój pierwszy rachunek obejmie opłaty od dnia 15 maja do 31 maja, za cały czerwiec i opłatę instalacyjną.
Zmiana oferty
Jeśli w trakcie trwania Twojej promocji zmieniłeś usługi i np. wybrałeś inną ofertę, wtedy:
- robimy korektę Twoich obecnych płatności,
- a w ich miejsce naliczymy nowe, zgodne z wybraną ofertą.
Na Twoim kolejnym rachunku pojawią się kwoty z minusem za poprzednie usługi. Pamiętaj, że jeśli dokonujesz zmiany w swoich usługach w połowie miesiąca to zmiany w opłatach znajdziesz dopiero na następnym rachunku. Na przykład, jeśli zmieniłeś usługi 15 maja to na rachunku za czerwiec zobaczysz:
- kwoty z minusem dotyczące starej promocji za okres od 15 maja do 31 maja,
- a w miejscu tych naliczeń pojawią się nowe, zgodne z wybraną promocją.
Jeśli taka zmiana wystąpi na Twoim rachunku, w Nowym Moim UPC zobaczysz informację o nietypowym rachunku.
Oferta, w której cena ulega zmianie po okresie zobowiązania
A może wybrałeś ofertę, w której po okresie 12 lub 24 miesięcy cena ulega zmianie? Jeśli okres ten upływa na przykład 15 maja wtedy opłata na Twoim rachunku za maj będzie trochę wyższa, a kolejny rachunek będzie już w nowej stawce za cały miesiąc. Zmiany zobaczysz na pierwszym i drugim rachunku po upływie okresu zobowiązania. Dodatkowo jeśli taka zmiana wystąpi na Twoim rachunku, w Nowym Moim UPC zobaczysz informację o nietypowym rachunku.
Zamówienie Pakietów Premium, UPC na Żądanie lub wykorzystanie minut
Jeśli zamawiałeś Pakiety Premium, wypożyczałeś film w UPC na Żądanie lub wykorzystałeś minuty spoza swojego abonamentu wtedy kwota na rachunku też ulegnie zmianie. Tego typu naliczenia pojawią dopiero na kolejnym rachunku. Na przykład jeśli wypożyczyłeś coś w marcu to będziesz widział dodatkowe opłaty na rachunku w kwietniu.
Blokada usług
Kwota na rachunku będzie też inna, jeśli Twoje usługi zostały zablokowane z powodu zaległości. W czasie, kiedy nie korzystasz z usług nie naliczamy Ci opłat. Wznawiamy je dopiero wtedy, kiedy zapłacisz zaległość. Na następnym rachunku zobaczysz korektę za ten okres. Na przykład jeśli miałeś zablokowane usługi przez 5 dni z tytułu zaległości, to te 5 dni odliczymy Ci z następnego rozliczenia. Dodatkowo na rachunku znajdziesz opłatę aktywacyjną, zgodną z Cennikiem. Pamiętaj, że nawet jeśli masz zablokowane usługi, możesz zalogować się do serwisu Nowe Moje UPC i dokonać szybkiej płatności. Dzięki niej od razu dostajemy informację o Twojej wpłacie. Nie musisz jej potwierdzać, a Twoje usługi zostaną natychmiast odblokowane. Jeśli taka zmiana wystąpi na Twoim rachunku, w Nowym Moim UPC zobaczysz informację o nietypowym rachunku.
Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz tutaj oraz w sekcji interaktywny rachunek.