Poznaj UPC
Aktualizacja danych kontaktowych w MOIM UPC
Dane kontaktowe to na przykład Twój adres mailowy, numer telefonu oraz adres korespondencyjny. Właśnie dzięki tym danym możemy być z Tobą w kontakcie. Aktualne dane to oszczędność Twojego czasu. Sprawdź, jak szybko możesz je zaktualizować w Moim UPC.
Dlaczego warto pamiętać o zmianie danych kontaktowych? Do czego są one
potrzebne?
Na Twój adres mailowy możemy wysłać np.:
- link aktywacyjny lub kod do rejestracji i aktywacji Pakietu Premium,
- informację o zbliżającym się końcu bezpłatnego okresu korzystania z usług na próbę,
- informacje dotyczące zmian w Twojej umowie np. zamówienie nowej usługi lub pakietu. W takiej wiadomości dołączamy regulaminy świadczenia usług i promocji,
- informację o zmianach w Regulaminie świadczenia usług przez UPC Polska,
- powiadomienie o dokonanej wpłacie,
- informację o nadpłacie po rozwiązaniu umowy.
SMS-em możemy poinformować Cię o:
- zbliżającej się wizycie Instalatora lub Technika UPC - odpisując na taką wiadomość możesz również ją odwołać,
- statusie dokumentu polecenia zapłaty – czyli jego przyjęciu, potwierdzeniu, błędzie lub odwołaniu,
- informację o nadpłacie po rozwiązaniu umowy (jeśli nie posiadasz adresu mailowego). Dodatkowo, jeśli wyrazić zgodę na komunikację marketingową, będziesz mógł otrzymywać e-mailem lub SMS-em powiadomienia o nowościach, specjalnych ofertach i konkursach z fajnymi nagrodami.
Natomiast adres korespondencyjny jest bardzo ważny, jeśli:
- zamawiasz sprzęt, np. dekoder lub router do samodzielnej instalacji,
- otrzymujesz fakturę w wersji papierowej. Jeśli ten adres jest aktualny, Twoja przesyłka będzie mogła dotrzeć na czas.
Jak widzisz to bardzo przydatne informacje, które w lepszy sposób pomogą Ci korzystać z usług UPC. Dlatego pamiętaj o aktualizacji swoich danych kontaktowych w UPC, jeśli zmienisz adres e-mailowy, numer telefonu czy adres korespondencyjny.
Jak szybko zmienić dane kontaktowe w Moim UPC?
Zaloguj się do Mojego UPC na moje.upc.pl i wejdź do sekcji Profil. W tej części możesz zaktualizować lub dodać:
- numer telefonu,
- adres e-mailowy,
- adres korespondencyjny.
Wpisz nowe dane i gotowe! Od teraz będziemy mogli być z Tobą w kontakcie. W Profilu możesz też zaktualizować swoją zgodę na:
- elektroniczny rachunek,
- potwierdzanie zmian umowy drogą elektroniczną,
- komunikację marketingową (także po rozwiązaniu umowy),
- umieszczenie danych w spisie abonentów (także innych operatorów).