UPC przeszło do PLAY - dla firmy
ZYSKAJ USŁUGI NAWET
PRZEZ 2 LATA ZA DARMO
Najszybszy internet w Polsce dołączył do największej sieci komórkowej w Polsce.
Dla firmy:
Jestem nowym klientem
Kup w promocji usługi UPC i Play
Mam już abonament w Play
Kup w promocji usługi UPC
Jestem już klientem UPC
Kup w promocji abonament Play
Promocje dla nowych i obecnych klientów biznesowych
Zyskaj nawet 2 lata za darmo w ofercie dla firm: internet światłowodowy od UPC lub abonament w Play.
Nie mam UPC ani Play
Kup w promocji usługi UPC i Play
Mam abonament w Play
Kup w promocji usługi UPC
Mam usługi w UPC
Kup w promocji abonament Play
„UPC przeszło do Play” oznacza, że P4 sp. z o.o. nabyła 100% udziałów w UPC Polska sp. z o.o. UPC i Play pozostają odrębnymi spółkami. Promocja 2 lata za darmo przy przeniesieniu numeru do oferty PLAY M Numer Główny (oferta bez telefonu) – wymaga zawarcia z UPC umowy na 24 miesiące w wybranych ofertach promocyjnych z internetem światłowodowym maks. 30 dni wcześniej. Promocja 2 lata za darmo dla nowych Klientów na internet światłowodowy UPC do 300 Mb/s w sieci własnej UPC (dostępny na wybranych obszarach) w zobowiązaniu na 24 miesiące – wymaga zawarcia umów w taryfie HOMEBOX 3.0 maks. 30 dni wcześniej. Rabat nie dotyczy opłaty instalacyjnej (100 zł), Wymaga udzielenia zgody na wymianę danych Klienta pomiędzy Play a UPC oraz utrzymania aktywnych umów z UPC i Play przez cały okres rabatowy. Z rabatu za umowę w UPC lub Play można skorzystać tylko raz, tylko w jednej spółce. UPC dostawcą najszybszego internetu domowego dla prędkości pobierania danych w rankingu ogólnopolskim SpeedTest.pl za I kwartał 2022 r.
Wyjątkowa transakcja
1 kwietnia 2022 r. P4, operator sieci Play, kupił 100% udziałów UPC Polska. Łączymy nasze najlepsze usługi mobilne, stacjonarne i telewizyjne, aby zaoferować klientom jeszcze wyższą jakość i wartość.
Nowy rozdział, te same zasady
Jeśli jesteś naszym klientem, nic się dla Ciebie nie zmienia.
Obsługa, którą dobrze znasz
Nic nie zmieni się w tym, jak na co dzień korzystasz z naszych usług – korzystasz z internetu, oglądasz telewizję, używasz Mojego UPC, dzwonisz na infolinię.
Zachowasz swoją ofertę
Twoja umowa się nie zmieni. Zachowasz dotychczasowe korzyści, z czasem będziemy poszerzać naszą ofertę o najlepsze rozwiązania obu firm.
Płacisz na ten sam rachunek
Zachowujemy warunki już zawartych umów. Faktury i rachunki opłacasz na ten sam numer konta.
Więcej informacji
Więcej o transakcji
Produkty, ceny, rabaty
Jak zmieni się oferta po transakcji?
Czy będą zniżki dla klientów, którzy mają usługi obu firm (np. numer w Play, a internet stacjonarny w UPC)?
Internet i TV
Czy przejęcie UPC pozwoli rozszerzyć ofertę TV PLAY?
Wykorzystamy mocną pozycję UPC na rynku TV, aby wzbogacić również ofertę telewizyjną Play.
Obie firmy mają w ofercie telewizję. Którą wybrać?
Będziemy sprzedawać usługi obu firm. Wybór zależy od Twoich potrzeb i zasięgu. UPC TV wymaga połączenia internetowego/kablowego; Play działa na dowolnym łączu internetowym.
Czy coś się zmieni w mojej telewizji – wygląd, funkcje, itp.?
Obie oferty TV i funkcje po transakcji nie zmienią się.
Co, gdzie i jak załatwię?
Umowy, rachunki, faktury
Wkrótce będę przedłużać umowę – z kim?
Jeśli jesteś w Play, nic się nie zmieni. Dla klientów UPC nic się nie zmieni – umowę przedłużą z UPC.
Chcę przejść z UPC do Play. Czy zapłacę za aktywację umowy?
Przejęcie nie wpływa na zasady zmiany usługodawcy. Opłata aktywacyjna zależy od warunków danej oferty. Przeglądaj naszą stronę internetową, gdzie zamieszczamy promocje i oferty specjalne.
Dane osobowe
Jestem klientem UPC. Czy Play otrzyma moje dane?
P4 (właściciel marki Play) i UPC są odrębnymi spółkami oraz odrębnymi administratorami danych osobowych klientów. Nie możemy wykorzystywać Twoich danych do celów P4 bez Twojej zgody. Nasi konsultanci mogą mieć dostęp do danych abonentów UPC, gdy działają na rzecz UPC – np. jako agenci pośredniczący przy zawarciu umowy między UPC i klientem.
Uważaj na oszustów
Zachowaj dodatkową ostrożność, ponieważ oszuści chętnie wykorzystują zmiany na rynku, by wyłudzić np. dane czy pieniądze. Upewnij się, że rozmawiasz z firmą, z którą masz umowę.