telewizor z dekoderem Horizon
 
 

Telewizja

Telewizja Max Extra HD

z nagrywarką

Pakiet z najlepszym dekoderem Horizon z nagrywarką

  • Bogata liczba kanałów w HD
  • Możliwość nagrywania ulubionych programów
  • Profesjonalna obsługa dla klientów biznesowych

82,80zł netto/miesięcznie

 
 

Co otrzymujesz?

Telewizję z umową na 24 miesiące i instalacją za 1 zł

do kanałów ( HD)

z nagrywarką 

Przeżyj więcej emocjonujących chwil dzięki:

  • jakości HD - doceń każdy szczegół obrazu na kanałach
  • telewizji mobilnej Horizon Go dostępnej na smartfonach, tabletach i laptopach - oglądaj gdzie i na czym chcesz
  • multimedialnemu dekoderowi Horizon - połącz telewizję z internetem i mnóż możliwości
  • nagrywarce z dyskiem 500 GB na Twoje ulubione filmy i seriale
 
 

Lista kanałów

Pakiet kanałów TV (w tym w jakości HD) wyselekcjonowanych z myślą o najzagorzalszych miłośnikach telewizyjnej rozrywki!

 
 

Dekoder Horizon

Wraz z pakietem otrzymasz najnowocześniejszy dekoder Horizon. Otrzymasz do niego również wielofunkcyjny pilot z wygodną wyszukiwarką. 

 
 

Horizon Go

Oglądaj ponad 100 kanałów TV oraz filmy i seriale na żądanie dzięki Horizon Go. Telewizja online umożliwia Ci korzystanie z całego bogactwa naszej oferty na komputerze, smartfonie i tablecie - w domu i poza nim! A jeśli przypomnisz sobie o interesującym Cię programie, którego akurat nie będziesz mógł obejrzeć, zawsze możesz nastawić zdalnie jego nagranie poprzez aplikację mobilną!
 
 

Replay TV

logotyp Replay TV

Dzięki Replay TV obejrzysz dowolny film, serial czy program nawet 7 dni po jego emisji w telewizji. I to bez konieczności nagrywania! Jeśli jednak zależy Ci na danym programie, zawsze możesz nastawić nagrywarkę w dekoderze przez swojego smartfona!

 
 

Nagrywarka

Nagraj nawet 300 godzin Twoich ulubionych programów
na nagrywarce dekodera Horizon. Nie możesz się zdecydować? Spokojnie, możesz nagrywać do 4 programów jednocześnie.

 
 
Dowiedz się więcej
 
 

Niekończąca się rozrywka gdziekolwiek jesteś! 

82,80zł netto/mies.

Pakiet  kanałów (w tym w jakości HD).

Najpopularniejsze kanały telewizyjne wybierane przez naszych Klientów.

 
 
ikona telewizora

do   ( HD)

Telewizja

 
 
 
 

Zasady i korzyści:

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić usługi dla firm?

Dokumenty niezbędne do zamówienia usług UPC:
Do zawarcia umowy niezbędny będzie aktualny dokument potwierdzający tożsamość osoby zawierającej umowę abonencką (dowód osobisty/prawo jazdy/paszport), NIP firmy oraz Regon.

Kto może zamówić?

Kto może skorzystać z promocji?:
Oferty przedstawione w tej promocji są przeznaczone dla firm, które jeszcze nie korzystają z oferty UPC Biznes. Oferta UPC Biznes jest ograniczona terytorialnie. Sprawdź, czy jesteś w zasięgu usług UPC

Instalacja

Jak przebiega instalacja usług UPC?

Technik UPC rozpoczyna wizytę od sprawdzenia obecnej instalacji w lokalu, a w razie jej braku łączy lokal z instalacją na klatce schodowej. Kolejny krok to podłączenie urządzeń takich jak dekoder lub modem do gniazda z sygnałem UPC oraz do odbiorników (telewizor, komputer, aparat telefoniczny). Po odpowiednim podłączeniu technik aktywuje usługi i sprawdza czy wszystkie urządzenia działają poprawnie. Ostatnim etapem jest potwierdzenie poprawności wykonania instalacji i podpisanie przez Klienta umowy lub aneksu.

 

Obecność klienta w czasie instalacji:

Obecność Abonenta nie jest wymagana do podpisania umowy. Może to zrobić osoba trzecia, jednak konieczne jest wcześniejsze przygotowanie pełnomocnictwa, w którym Abonent upoważni wybraną osobę do podpisania umowy. W pełnomocnictwie muszą znaleźć się następujące dane:

- Numer Identyfikacyjny Abonenta UPC

- Imię i Nazwisko Abonenta 

- Adres zameldowania

- PESEL

 

Jakie są koszty instalacji usług z umową na 24 miesiące?: 

Koszt instalacji usług wynosi 89 zł netto i obejmuje instalację sprzętu i podłączenie do naszej sieci przez Technika UPC. Koszt ten zostanie doliczony do pierwszej faktury - nie pobieramy od Ciebie opłaty przy instalacji sprzętu. Termin instalacji usług: Instalacja odbywa się w wyznaczonym przedziale czasowym. Ewentualne opóźnienia mogą wynikać z przyczyn niezależnych od UPC. O opóźnieniu poinformujemy odpowiednio wcześniej. Jeżeli chcesz odwołać wizytę technika, zadzwoń - 813 813 813.

Faktury i koszty

Czy ceny prezentowane na stronie są cenami netto?
Tak, wszystkie ceny prezentowane w ofertach są cenami netto, czyli nie zawierają podatku VAT.

Pierwszy rachunek: 
Pierwszy rachunek będzie zawierał opłaty cząstkowe od daty podłączenia (instalacji) do końca okresu rozliczeniowego. Może także zawierać opłatę za pełny kolejny miesiąc ponieważ rachunki wystawiane są z góry. Okres rozliczeniowy to miesiąc kalendarzowy np. od 01 do 31 marca. Na pierwszym rachunku może pojawić się opłata aktywacyjna lub instalacyjna wynikająca z podpisanej umowy. Klienci korzystający z e-rachunku otrzymują powiadomienie emailem o wystawieniu faktury. Pozostali klienci otrzymują rachunek papierowy. Dostępne formy płatności to:
- płatność on-line w Moim Upc
- można także zapłacić za pośrednictwem linka otrzymanego w powiadomieniu
- skorzystać z polecenia zapłaty przelewem na indywidualny rachunek lub gotówką.

Ulgi wliczone w cenę abonamentu:
- Abonament miesięczny w okresie promocyjnym (jeśli dotyczy) i przez resztę trwania umowy.
- Ulga za rachunek elektroniczny -5,01 (w przypadku nie wyrażenia zgody na daną ulgę, rachunek jest adekwatnie do kwoty ulgi - podwyższony) 
- Ulga za Komunikację Marketingową -5,01 (w przypadku nie wyrażenia zgody na daną ulgę, rachunek jest adekwatnie do kwoty ulgi - podwyższony)
- Opłata instalacyjna (w przypadku pierwszego rachunku)