ikona telefonu stacjonarnego
 
 

Telefon stacjonarny

Biznes Multilinia+

100 minut

Telefon stacjonarny dla firm

  • Pakiet 100 minut na numery komórkowe i stacjonarne
  • Nielimitowane połączenia stacjonarne w sieci UPC

30,40zł netto/miesięcznie

 
 

Co otrzymujesz?

Pakiet 100 minut na numery komórkowe i stacjonarne z umową na 24 miesiące i instalacją za 1 zł

logo modem internet

Multilinia+ 100 minut

Biznes Multilinia+ 100 minut

  • Pakiet 100 minut na numery komórkowe i stacjonarne
  • Nielimitowane połączenia stacjonarne w sieci UPC
 
 

Poczta głosowa

 
 

Daj szanse dzwoniącym zostawić wiadomość jeśli nie możesz odebrać telefonu.
Usługa pozwala osobie dzwoniącej do Ciebie na pozostawienie wiadomości, gdy nie możesz odebrać połączenia. Każdy Abonent Telefonu UPC ma włączoną pocztę głosową domyślnie.

 
 

Połączenie z ostatnim
nieodebranym numerem

 
 

Nie mogłeś odebrać? Oddzwoń! Spodziewałeś się ważnego telefonu, ale nie mogłeś go odebrać? Dzięki usłudze połączysz się z osobą, która próbowała się do Ciebie dodzwonić.

 
 

Połączenia trójstronne

 
 

Rozmawiaj z dwoma osobami naraz! Jeżeli chciałbyś porozmawiać jednocześnie z dwoma osobami, to skorzystaj z usługi Połączenie trójstronne.

 
 
Dowiedz się więcej
 
 

odkryj możliwości telefonu stacjonarnego dla firm!

30,40zł netto/mies.

Pakiet 100 minut na numery komórkowe i stacjonarne

 
 

Multilinia+ 100 minut

Telefon stacjonarny

 
 
 
 

Zasady i korzyści:

Zasady promocji

W naszych promocjach nie stosujemy gwiazdek, drobnych druczków ani nie ukrywamy kosztów. Najważniejsze warunki opisane są poniżej. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, znajdziesz je w regulaminie promocji umieszczonym na dole strony.

 

Kto może skorzystać z promocji?

Powyższa oferta dostępna jest tylko dla nowych klientów UPC (osoby, które nie są abonentami UPC w zakresie żadnej z usług).

 

Abonament miesięczny

Kwota abonamentu, przez cały okres zobowiązania, przedstawiona jest w ramce obok. Jeżeli masz pytania co do wysokości abonamentu lub okresu promocyjnego, nasz konsultant chętnie odpowie na czacie lub telefonicznie pod numerem 817 817 817.

 

Opłata instalacyjna i aktywacyjna przy zamówieniu przez Internet

Opłata instalacyjna jest jednorazowa i doliczana do pierwszej faktury za usługi UPC. Nie trzeba nic płacić przy instalacji usług przez technika UPC.

 

Okres zobowiązania

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, ale z okresem, na który zobowiązuje się do pozostania klientem UPC. Okres zobowiązania właściwej promocji przedstawiony jest w ramce obok.

Przenieś swój numer telefonu do UPC

Chcesz zachować swój dotychczasowy numer, który znają wszyscy Twoi bliscy i znajomi? Załatwimy za Ciebie wszelkie formalności związane z przeniesieniem numeru. Bezpłatnie! Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Usługi dodatkowe

Poczta głosowa

Daj szanse dzwoniącym zostawić wiadomość jeśli nie możesz odebrać telefonu.
Usługa pozwala osobie dzwoniącej do Ciebie na pozostawienie wiadomości, gdy nie możesz odebrać połączenia. Każdy Abonent Telefonu UPC ma włączoną pocztę głosową domyślnie.


Połączenie z ostatnim nieodebranym numerem

Nie mogłeś odebrać? Oddzwoń!
Spodziewałeś się ważnego telefonu, ale nie mogłeś go odebrać? Dzięki usłudze połączysz się z osobą, która próbowała się do Ciebie dodzwonić.


Połączenia trójstronne

Rozmawiaj z dwoma osobami naraz!
Jeżeli chciałbyś porozmawiać jednocześnie z dwoma osobami, to skorzystaj z usługi Połączenie trójstronne.

 

Jak włączyć i wyłączyć usługi

Dowiedz się jak włączyć i wyłączyć usługi

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić usługi dla firm?

Dokumenty niezbędne do zamówienia usług UPC:
Do zawarcia umowy niezbędny będzie aktualny dokument potwierdzający tożsamość osoby zawierającej umowę abonencką (dowód osobisty/prawo jazdy/paszport), NIP firmy oraz Regon.

Kto może zamówić?

Kto może skorzystać z promocji?:
Oferty przedstawione w tej promocji są przeznaczone dla firm, które jeszcze nie korzystają z oferty UPC Biznes. Oferta UPC Biznes jest ograniczona terytorialnie. Sprawdź, czy jesteś w zasięgu usług UPC

Instalacja

Jak przebiega instalacja usług UPC?

Technik UPC rozpoczyna wizytę od sprawdzenia obecnej instalacji w lokalu, a w razie jej braku łączy lokal z instalacją na klatce schodowej. Kolejny krok to podłączenie urządzeń takich jak dekoder lub modem do gniazda z sygnałem UPC oraz do odbiorników (telewizor, komputer, aparat telefoniczny). Po odpowiednim podłączeniu technik aktywuje usługi i sprawdza czy wszystkie urządzenia działają poprawnie. Ostatnim etapem jest potwierdzenie poprawności wykonania instalacji i podpisanie przez Klienta umowy lub aneksu.

 

Obecność klienta w czasie instalacji:

Obecność Abonenta nie jest wymagana do podpisania umowy. Może to zrobić osoba trzecia, jednak konieczne jest wcześniejsze przygotowanie pełnomocnictwa, w którym Abonent upoważni wybraną osobę do podpisania umowy. W pełnomocnictwie muszą znaleźć się następujące dane:

- Numer Identyfikacyjny Abonenta UPC

- Imię i Nazwisko Abonenta 

- Adres zameldowania

- PESEL

 

Jakie są koszty instalacji usług z umową na 24 miesiące?: 

Koszt instalacji usług wynosi 89 zł netto i obejmuje instalację sprzętu i podłączenie do naszej sieci przez Technika UPC. Koszt ten zostanie doliczony do pierwszej faktury - nie pobieramy od Ciebie opłaty przy instalacji sprzętu. Termin instalacji usług: Instalacja odbywa się w wyznaczonym przedziale czasowym. Ewentualne opóźnienia mogą wynikać z przyczyn niezależnych od UPC. O opóźnieniu poinformujemy odpowiednio wcześniej. Jeżeli chcesz odwołać wizytę technika, zadzwoń - 813 813 813.

Faktury i koszty

Czy ceny prezentowane na stronie są cenami netto?
Tak, wszystkie ceny prezentowane w ofertach są cenami netto, czyli nie zawierają podatku VAT.

Pierwszy rachunek: 
Pierwszy rachunek będzie zawierał opłaty cząstkowe od daty podłączenia (instalacji) do końca okresu rozliczeniowego. Może także zawierać opłatę za pełny kolejny miesiąc ponieważ rachunki wystawiane są z góry. Okres rozliczeniowy to miesiąc kalendarzowy np. od 01 do 31 marca. Na pierwszym rachunku może pojawić się opłata aktywacyjna lub instalacyjna wynikająca z podpisanej umowy. Klienci korzystający z e-rachunku otrzymują powiadomienie emailem o wystawieniu faktury. Pozostali klienci otrzymują rachunek papierowy. Dostępne formy płatności to:
- płatność on-line w Moim Upc
- można także zapłacić za pośrednictwem linka otrzymanego w powiadomieniu
- skorzystać z polecenia zapłaty przelewem na indywidualny rachunek lub gotówką.

Ulgi wliczone w cenę abonamentu:
- Abonament miesięczny w okresie promocyjnym (jeśli dotyczy) i przez resztę trwania umowy.
- Ulga za rachunek elektroniczny -5,01 (w przypadku nie wyrażenia zgody na daną ulgę, rachunek jest adekwatnie do kwoty ulgi - podwyższony) 
- Ulga za Komunikację Marketingową -5,01 (w przypadku nie wyrażenia zgody na daną ulgę, rachunek jest adekwatnie do kwoty ulgi - podwyższony)
- Opłata instalacyjna (w przypadku pierwszego rachunku)