Instalacja usług
UPC Biznes
Sprawdź, jak przygotować się do wizyty technika!
Instalacja usług
UPC Biznes
Sprawdź, jak przygotować się do wizyty technika!
Instalacja bez tajemnic!
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy poradnik na temat instalacji usług UPC Biznes. Dzięki niemu dowiesz się m.in. jak przebiega instalacja, jak można sprawdzić jej termin oraz czy trzeba być obecnym podczas wizyty technika.
Ile czasu trwa i jak przebiega instalacja usług UPC Biznes?
- na instalację należy przeznaczyć od 1 do 2 godzin, zgodnie z umówionym terminem - dokładny czas instalacji jest uzależniony od stopnia jej skomplikowania,
- przed wizytą technika zastanów się, gdzie mają być zainstalowane urządzenia i upewnij się, że masz dla nich zapewniony dostęp do źródła zasilania,
- technik przed instalacją poinformuje Cię o czynnościach, które podejmie w ramach podłączenia usługi - po Twojej akceptacji przystąpi do prac,
- po zakończonej instalacji, gdy Twoje usługi już działają, podpisz dokumenty otrzymane od technika,
- technik posprząta po sobie i zbierze wszystkie zużyte elementy.
Czy muszę być osobiście podczas instalacji?
- najlepiej, abyś podczas instalacji był osobiście - w sytuacjach wyjątkowych, kiedy Twoja obecność nie jest możliwa, możesz upoważnić pisemnie inną osobę, wykorzystując do tego dedykowane pełnomocnictwo (wydrukuj, wypełnij i podpisz),
- pamiętaj, że zarówno Ty, jak i pełnomocnik, będziecie poproszeni o okazanie dowodu tożsamości oraz wpisu do KRS/wyciągu z CEIDG,
- jeśli poza usługami stacjonarnymi, technik dostarcza do Ciebie kartę SIM, powinieneś być osobiście.
Jak można sprawdzić termin wizyty technika?
- termin instalacji możesz sprawdzić w wiadomości e-mail, którą otrzymałeś tuż po złożeniu zamówienia oraz w wiadomości SMS, którą otrzymasz na dzień przed instalacją,
- możesz też do nas zadzwonić pod numer 813 813 813.
Jak można zmienić termin wizyty technika?
- w sytuacjach nagłych możesz zmienić termin instalacji odpisując na SMS, który otrzymasz od nas na dzień przed wizytą technika,
- możesz też do nas zadzwonić pod numer 813 813 813 i dokonać takiej zmiany telefonicznie.
Dlaczego technik może pojawić się po wyznaczonej godzinie?
- instalacja może wymagać prac poza lokalem, gdzie świadczona ma być usługa, dlatego też technik może pojawić się po wyznaczonej, początkowej godzinie czasu instalacji,
- technik, gdy zauważy ryzyko spóźnienia, skontaktuje się z Tobą telefonicznie przed planowaną godziną rozpoczęcia instalacji.
Czy technik pobiera opłaty?
- technik nie jest upoważniony do pobierania żadnych opłat.
O czym jeszcze warto pamiętać podczas instalacji?
- pamiętaj, że dla urządzeń, które emitują sieć Wi-Fi niezwykle ważne jest ich umiejscowienie - dlatego zastanów się, gdzie najczęściej będziesz korzystał z sieci Wi-Fi i weź to pod uwagę, wskazując miejsce, w którym miałoby stanąć to urządzenie,
- dodatkowo, jeśli znajdziesz chwilę, zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem „Jak najlepiej wykorzystać moc Twojego WiFi”.