Poznaj SLA

Z gwarancją SLA nie musisz obawiać się ewentualnych awarii i braku dostępności usług! SLA od UPC Biznes to pisemna gwarancja jakości usług określająca czas reakcji na Twoje zgłoszenie.

 
 

Sprawdź usługę SLA!

Zobacz, na czym polega nasza propozycja nowej gwarancji jakości usług! Przeczytaj regulamin promocji, by poznać szczegóły oferty.

Co gwarantuje SLA od UPC:

  • gwarancja ciągłości działania biznesu,
  • ośmiokrotnie szybsza reakcja podczas usuwania awarii (zdefiniowana w regulaminie świadczenia usług UPC)
  • wynagrodzenie w zamian za niedotrzymanie warunków umowy.
 
 
  Gwarancja SLA 12h Gwarancja SLA 6h
Maksymalny czas usunięcia awarii w roboczogodzinach 12 godzininfo 6 godzininfo
Wielkość bonifikaty za niedotrzymanie warunków umowy 15%info 20%info
Godziny robocze na usunięcie awarii 07:00 - 22:00 07:00 - 22:00
 

1 - 20% od wysokości miesięcznego zobowiązania klienta w skład którego wchodzą abonamenty z wszystkich posiadanych przez klienta usług podstawowych + abonament za usługę Gwarancja SLA

2 - 15% od wysokości miesięcznego zobowiązania klienta w skład którego wchodzą abonamenty z wszystkich posiadanych przez klienta usług podstawowych + abonament za usługę Gwarancja SLA

3 - należy uwzględnić godziny robocze

4 - czas usunięcia awarii zdefiniowany w regulaminie świadczenia usług UPC