Wirtualna
centrala
telefoniczna

Nowoczesne rozwiązanie dopasowane

do potrzeb Twojej firmy

Chcesz sprawnie zarządzać połączeniami w swojej Firmie? Korzystać z darmowych połączeń wewnątrz Firmy z wykorzystaniem skróconej numeracji i wielu innych funkcji?

Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązania działające w chmurze, dostępne poprzez przez sieć IP, wymagające niewielkiej ilości sprzętu (wyłącznie telefony) w porównaniu z klasycznymi rozwiązaniami. Dodatkowo, usługa umożliwia obsługę ruchu telefonicznego również dla Firm posiadających wiele lokalizacji.

Zarządzanie Wirtualną Centralą jest możliwe za pośrednictwem intuicyjnego portalu self-care, dostępnego przez zwykłą przeglądarkę internetową, co zapewnia kontrolę usługi w każdym czasie i w każdym miejscu.

 
 

Korzyści

  • Skuteczna komunikacja: koniec z nieodebranymi połączeniami dzięki elastycznemu przekierowywaniu i kolejkowaniu połączeń
  • Pełna kontrola: intuicyjny portal pozwala na kompleksową konfigurację i zarządzanie siecią
  • Więcej czasu na biznes: zdalne zarządzanie siecią przez portal Self-Service to znaczna oszczędność czasu względem klasycznych rozwiązań
  • Pełna skalowalność: możliwość dodawania nowych użytkowników w zależności od potrzeb firmy
  • Realne oszczędności: niski, miesięczny abonament oraz brak konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków na sprzęt i jego obsługę
 
 

Funkcjonalności

  • Automatyczny sekretariat (IVR): usługa umożliwiająca przekierowanie połączenia przychodzącego na numer definiowany pod klawiszem wybierania tonowego
  • Grupa zbiorcza (Hunt Group): usługa pozwalająca na kierowanie połączeń przychodzących na grupę numerów. Połączenie będzie kierowane na wybrany numer zgodnie ze sposobem kierowania połączeń
  • Elastyczne przekierowania połączeń: połączenia mogą być przekierowane z telefonu stacjonarnego na dowolny inny telefon. Profesjonalna poczta głosowa umożliwia łatwe i szybkie ustawienie komunikatów głosowych w zależności od potrzeb firmy, np. poza godzinami pracy
  • Automatyczne kolejkowanie połączeń: dzięki tej usłudze dzwoniący nie słyszy sygnału zajętości i może oczekiwać na połączenie słysząc np. muzykę w tle, scenariusz kolejkowania można łatwo zaplanować w systemie i optymalizować go na bieżąco
  • Portal SelfCare: to panel administracyjny Wirtualnej centrali w UPC Biznes, dostępny przez zwykłą przeglądarkę internetową umożliwiający zdalne zarządzanie usługą w firmie oraz samodzielną konfigurację kont abonenckich przez ich użytkowników
Rozwiń
 
 
 
 
Aplikacja UPC Biznes Softphone na ekranie smartfona
 
 

Nowość

UPC BIZNES SOFTPHONE

Aplikacja Softphone umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń z numeru stacjonarnego na urządzeniu mobilnym oraz komputerze.

Twoje biurowe kontakty dostępne będą na urządzeniu mobilnym, a z pakietów stacjonarnych możesz korzystać w firmie i poza nią!

Sprawdź co zyskujesz!

Elastyczność:
  • 1 numer telefonu nawet na 3 urządzeniach
  • wykonywanie połączeń bez karty SIM
  • dzwonienie z laptopa z dowolnego miejsca
Oszczędność:
  • połączenia pomiędzy urządzeniami w firmie za darmo
  • korzystanie z pakietów stacjonarnych poza biurem
  • połączenia za pomocą aplikacji przy użyciu zestawów słuchawkowych
  • brak opłat roamingowych
     
Wygoda:
  • wszystkie kontakty dostępne na urządzeniu mobilnym
  • możliwość stworzenia jednego numeru dla całej firmy
  • wszystkie zdarzenia są rejestrowane
Rozwiń