Wirtualna
centrala
telefoniczna
Nowoczesne rozwiązanie dopasowane
do potrzeb Twojej firmy
Chcesz sprawnie zarządzać połączeniami w swojej Firmie? Korzystać z darmowych połączeń wewnątrz Firmy z wykorzystaniem skróconej numeracji i wielu innych funkcji?
Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązania działające w chmurze, dostępne poprzez przez sieć IP, wymagające niewielkiej ilości sprzętu (wyłącznie telefony) w porównaniu z klasycznymi rozwiązaniami. Dodatkowo, usługa umożliwia obsługę ruchu telefonicznego również dla Firm posiadających wiele lokalizacji.
Zarządzanie Wirtualną Centralą jest możliwe za pośrednictwem intuicyjnego portalu self-care, dostępnego przez zwykłą przeglądarkę internetową, co zapewnia kontrolę usługi w każdym czasie i w każdym miejscu.

Korzyści
- Skuteczna komunikacja: koniec z nieodebranymi połączeniami dzięki elastycznemu przekierowywaniu i kolejkowaniu połączeń
- Pełna kontrola: intuicyjny portal pozwala na kompleksową konfigurację i zarządzanie siecią
- Więcej czasu na biznes: zdalne zarządzanie siecią przez portal Self-Service to znaczna oszczędność czasu względem klasycznych rozwiązań
- Pełna skalowalność: możliwość dodawania nowych użytkowników w zależności od potrzeb firmy
- Realne oszczędności: niski, miesięczny abonament oraz brak konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków na sprzęt i jego obsługę
Funkcjonalności
- Automatyczny sekretariat (IVR): usługa umożliwiająca przekierowanie połączenia przychodzącego na numer definiowany pod klawiszem wybierania tonowego
- Grupa zbiorcza (Hunt Group): usługa pozwalająca na kierowanie połączeń przychodzących na grupę numerów. Połączenie będzie kierowane na wybrany numer zgodnie ze sposobem kierowania połączeń
- Elastyczne przekierowania połączeń: połączenia mogą być przekierowane z telefonu stacjonarnego na dowolny inny telefon. Profesjonalna poczta głosowa umożliwia łatwe i szybkie ustawienie komunikatów głosowych w zależności od potrzeb firmy, np. poza godzinami pracy
- Automatyczne kolejkowanie połączeń: dzięki tej usłudze dzwoniący nie słyszy sygnału zajętości i może oczekiwać na połączenie słysząc np. muzykę w tle, scenariusz kolejkowania można łatwo zaplanować w systemie i optymalizować go na bieżąco
- Portal SelfCare: to panel administracyjny Wirtualnej centrali w UPC Biznes, dostępny przez zwykłą przeglądarkę internetową umożliwiający zdalne zarządzanie usługą w firmie oraz samodzielną konfigurację kont abonenckich przez ich użytkowników

Nowość
UPC BIZNES SOFTPHONE
Aplikacja Softphone umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń z numeru stacjonarnego na urządzeniu mobilnym oraz komputerze.
Twoje biurowe kontakty dostępne będą na urządzeniu mobilnym, a z pakietów stacjonarnych możesz korzystać w firmie i poza nią!
Sprawdź co zyskujesz!
- 1 numer telefonu nawet na 3 urządzeniach
- wykonywanie połączeń bez karty SIM
- dzwonienie z laptopa z dowolnego miejsca
- połączenia pomiędzy urządzeniami w firmie za darmo
- korzystanie z pakietów stacjonarnych poza biurem
- połączenia za pomocą aplikacji przy użyciu zestawów słuchawkowych
- brak opłat roamingowych
- wszystkie kontakty dostępne na urządzeniu mobilnym
- możliwość stworzenia jednego numeru dla całej firmy
- wszystkie zdarzenia są rejestrowane
Chcesz zamówić lub dowiedzieć się więcej o naszych usługach?